Skip to main content

Ik heb het probleem dat de extra toegezegde bonus van € 75 niet wordt uitbetaald omdat KPN deze niet valideert.

Ik vind het sowieso vreemd dat je dan als consument weer zelf erachteraan moet bij de KPN terwijl ik het document waar dit op meestuur in mijn bericht naar recommerce.

Waar moet ik zijn om dit bij KPN in behandeling te laten nemen?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Ik heb het probleem dat de extra toegezegde bonus van € 75 niet wordt uitbetaald omdat KPN deze niet valideert.

Ik vind het sowieso vreemd dat je dan als consument weer zelf erachteraan moet bij de KPN terwijl ik het document waar dit op meestuur in mijn bericht naar recommerce.

Waar moet ik zijn om dit bij KPN in behandeling te laten nemen?

 

Hallo Rosita,

Volgens mij kan het door hier een bericht te zetten op het forum. Je zou ook een klachtenformulier in kunnen vullen op de website van KPN. Dan gaan ze er ook mee aan de slag.

Met vriendelijke groet, 

Ruben Stockmann 


@RositaS Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je je bonus niet uitbetaald krijgt. Het klopt inderdaad dat er validatie vanuit KPN nodig is. 

Deze krijg je dan weer uitbetaald van Recommerce. Ik heb zelf helaas geen inzicht in deze validatie. 

Ik zou je dan ook willen verzoeken om opnieuw contact op te nemen met Recommerce, en daar te vragen wat de stand van zaken is! 


Recommerce stuurt me naar de KPN en zeggen geen reden van weigering te hebben, zo blijf je lekker bezig en dat voor de tweede keer want bij het andere abonnement moesten we ook al achter deze bonus aan. Dus ja een consument lekker maken met een hoge inruil en dan moeilijk doen over het uitbetalen.


@RositaS Inderdaad erg lastig dat je steeds heen en weer gestuurd wordt. 

Ik wil graag uitzoeken of er toch iets is dat ik voor je kan doen. 

Zou je voor mij in je forumprofiel het merk en typenummer van het toestel willen invullen, en het ordernummer? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik kan doen. 


Gedaan maar er staan 2 toestellen in het profiel omdat we beiden een abonnement hebben het gaat in dit geval om de IPhone 14.

Alvast bedankt voor je inzet.

Rosita


@RositaS Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb je gegevens doorgezet naar mijn collega's, zij gaan hiermee aan de slag. 

Zodra ik terugkoppeling heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! 


Ik ben al 4 maanden bezig met zowel kpn als recommerce maar kom geen steek verder. Ze blijven maar elkaar wijzen en negeren dat het bedrag genoemd wordt op het document wat bij aanvraag is opgemaakt. Het heeft onze keuze bepaald bij aanvraag abonnement en toestel. De werkzaamheden die er nu door diverse medewerkers is verricht is inmiddels vele euro’s duurder. Dat e er orde weer een overstap met ons hele pakket zodra het kan.

Rosita


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic