Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een sms bericht "welkom in Polen", maar ik ben in Frankrijk

• June 28, 2022
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik kreeg vanmorgen een SMS bericht: Welkom in Polen. En dat terwijl ik op dat moment in midden Frankrijk reed. Hoe kan dat?

Beste antwoord door Remco van KPN

Dat lijkt me dan inderdaad even een foutje @Welkom in Polen . Je kan trouwens op deze pagina alle geldende voorwaarden vinden van je bestemming als je deze invult. Post bij verdere vragen gerust nog eens post of een topic!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 28, 2022

Een Poolse enclave in Frankrijk? 🤔 Of een Poolse zendmast die verdwaald was. Dat kan natuurlijk ook.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 28, 2022

Hallo @Welkom in Polen

Daar gaat dan waarschijnlijk iets technisch of administratief fout. Gelukkig zonder financiële gevolgen. Polen valt net zoals Frankrijk onder de EU-regeling “Roam Like Home”.

Mogelijk dat de roaming via Iliad liep. Die hebben Free in France en Play in Polska. Zelfde bedrijf verder. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2022

Dat lijkt me dan inderdaad even een foutje @Welkom in Polen . Je kan trouwens op deze pagina alle geldende voorwaarden vinden van je bestemming als je deze invult. Post bij verdere vragen gerust nog eens post of een topic!