Ik ga van Iwatch met esim naar galaxy ultra watch.
Ik wil de esim installeren maar krijg de bekende foutcode 3010.
Moet ik eerst de esim op de Iwatch destaleren (verwijderen).
Ik loop de stappen door via internet maar krijg steeds de foutcode 3010.
Wat te doen?
Beste antwoord door Vikash van KPN
Hoi ​@Alex Weerwag. Welkom op de community! Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem hierboven al een uitgebreid antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om de eSIM over te zetten naar je Galaxy Ultra Watch? Als je na deze stappen nog steeds de foutcode 3010 krijgt, kan het helpen om even contact op te nemen met de klantenservice, zodat ze je verder kunnen helpen met het overzetten van je eSIM naar de nieuwe watch.
Als ik het goed begrijp ga je overstappen van een Apple Watch naar de Samsung Ultra Watch, maar krijg je telkens de foutcode 3010 te zien. Om te beginnen dien je als eerste de multisim stop te zetten via de Apple Watch App op de iPhone, en vervolgens de Apple Watch terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Daarna kun je de multisim weer downloaden en activeren op de Samsung Ultra Watch, volgens de procedure van Samsung.
Daarnaast is het van belang met welke smartphone je de Samsung Ultra Watch gaat koppelen, is dat een (nieuwe) Samsung Smartphone of de iPhone die je al hebt??
De Samsung Ultra Watch kun je namelijk niet koppelen met een iPhone, maar alleen met een Samsung smartphone (zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S24 of S25). Met een iPhone kun je alleen de Apple Watch (Ultra) koppelen, en dus niet een Watch van een andere fabrikant zoals Samsung.
Hoi ​@Alex Weerwag. Welkom op de community! Ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem hierboven al een uitgebreid antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Is het inmiddels gelukt om de eSIM over te zetten naar je Galaxy Ultra Watch? Als je na deze stappen nog steeds de foutcode 3010 krijgt, kan het helpen om even contact op te nemen met de klantenservice, zodat ze je verder kunnen helpen met het overzetten van je eSIM naar de nieuwe watch.
Ik ben fantastisch geholpen door een technische man van KPN, na een aantal vragen wist mijnheer direct het probleem en heeft deze het probleem opgelost! Grote klasse!!!!!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.