Skip to main content

Hallo , 

Ik krijg geen melding meer van overschrijden belbundel.  Nu zijn extra kosten in rekening gebracht, niet blij mee dat deze service niet werkt.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Maar… was je wel door je bundel heen? Heb je niet gewoon nummers gebeld die sowieso niet van de bundel gaan als 09xy en 18xy nummers???

Bij mijn weten is een waarschuwing alleen voor de DATA bundel. Bij de belbundel nooit gehad (toen ik nog een beperkte bundel had). Dat kan je in de gaten houden via de MijnKPN app op je telefoon.

Maar waarom geen onbeperkt(e ) bel- en smsbundel? Bij Hussel maar 1 euro duurder dan met 150 min./sms.

Je kunt ook nog zoveel mogelijk bellen via Whatsapp. Naar anderen met Whatsapp. Thuis via wifi kost dat niets (ook geen bundel) en via 4G maar een beetje data.


Hallo @Erwin B en welkom hier!

 

Wat @PeterG zegt klopt; het aantal belminuten dat je nog hebt, wordt bijgehouden in de MijnKPN app, je krijgt geen sms wanneer je deze bundel hebt overschreden. Deze krijg je inderdaad wel voor je databundel. Mocht je het fijn vinden dan kan ik even voor je kijken waar deze kosten vandaan komen, het kunnen inderdaad ook betaalnummers zijn (die vallen uiteraard niet binnen je reguliere belbundel). Zou je in dat geval voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Je mag je 06 nummer trouwens bij de persoonlijke opmerkingen plaatsen.