Skip to main content

in Belgie geen netwerk bereik………….

Hoe kot dit?? en kan ik dit vaker verwachten??

m.v.g.

Gerda Lauer

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

in Belgie geen netwerk bereik………….

Hoe kot dit?? en kan ik dit vaker verwachten??

m.v.g.

Gerda Lauer

Hallo @Gerda van Bilzem , heb je al eens handmatig een provider ingesteld i.p.v. automatisch?

 


Hi @Gerda van Bilzem!

Er is momenteel een issue gaande met 4G van Orange in onder andere België :slight_frown: Als je je toestel vastzet op 3G zou je wel weer verbinding moeten hebben, maar het zou nog veel mooier zijn als er naast Orange ook andere mobiele providers zijn, zodat je daarmee kan verbinden.  Zoals @JanD al aangeeft, is het mogelijk om via de netwerkinstellingen van je telefoon, handmatig een andere provider te selecteren :slight_smile:


Hi @Gerda van Bilzem!

Er is momenteel een issue gaande met 4G van Orange in onder andere België :slight_frown: Als je je toestel vastzet op 3G zou je wel weer verbinding moeten hebben, maar het zou nog veel mooier zijn als er naast Orange ook andere mobiele providers zijn, zodat je daarmee kan verbinden.  Zoals @JanD al aangeeft, is het mogelijk om via de netwerkinstellingen van je telefoon, handmatig een andere provider te selecteren :slight_smile:

Hi Gerda, Nee dat is niet mogelijk, omdat jullie dit namelijk blokkeren. Ik loop tegen hetzelfde issue aan. Een jaar geleden overgestapt en het is niet mogelijk. Zojuist gebeld door jullie klantendienst en het is niet mogelijk.

kunnen jullie in ieder geval de druk opvoeren dat Orange opschiet met 4g weer te fixen? dat is nu al meer dan een week gaande!

 

 


Dank jullie wel voor de duidelijke reactie. Inmiddels weer thuis in Middelburg. Maar een volgend keer weet ik wat ik moet doen. Thanks!!