Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg geen netwerk in Belgie

  • October 24, 2021
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Gerda van Bilzem
Nieuwkomer

in Belgie geen netwerk bereik………….

Hoe kot dit?? en kan ik dit vaker verwachten??

m.v.g.

Gerda Lauer

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Gerda van Bilzem!

Er is momenteel een issue gaande met 4G van Orange in onder andere België :slight_frown: Als je je toestel vastzet op 3G zou je wel weer verbinding moeten hebben, maar het zou nog veel mooier zijn als er naast Orange ook andere mobiele providers zijn, zodat je daarmee kan verbinden.  Zoals @JanD al aangeeft, is het mogelijk om via de netwerkinstellingen van je telefoon, handmatig een andere provider te selecteren :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • October 24, 2021

in Belgie geen netwerk bereik………….

Hoe kot dit?? en kan ik dit vaker verwachten??

m.v.g.

Gerda Lauer

Hallo @Gerda van Bilzem , heb je al eens handmatig een provider ingesteld i.p.v. automatisch?

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 25, 2021

Hi @Gerda van Bilzem!

Er is momenteel een issue gaande met 4G van Orange in onder andere België :slight_frown: Als je je toestel vastzet op 3G zou je wel weer verbinding moeten hebben, maar het zou nog veel mooier zijn als er naast Orange ook andere mobiele providers zijn, zodat je daarmee kan verbinden.  Zoals @JanD al aangeeft, is het mogelijk om via de netwerkinstellingen van je telefoon, handmatig een andere provider te selecteren :slight_smile:


  • October 28, 2021

Hi @Gerda van Bilzem!

Er is momenteel een issue gaande met 4G van Orange in onder andere België :slight_frown: Als je je toestel vastzet op 3G zou je wel weer verbinding moeten hebben, maar het zou nog veel mooier zijn als er naast Orange ook andere mobiele providers zijn, zodat je daarmee kan verbinden.  Zoals @JanD al aangeeft, is het mogelijk om via de netwerkinstellingen van je telefoon, handmatig een andere provider te selecteren :slight_smile:

Hi Gerda, Nee dat is niet mogelijk, omdat jullie dit namelijk blokkeren. Ik loop tegen hetzelfde issue aan. Een jaar geleden overgestapt en het is niet mogelijk. Zojuist gebeld door jullie klantendienst en het is niet mogelijk.

kunnen jullie in ieder geval de druk opvoeren dat Orange opschiet met 4g weer te fixen? dat is nu al meer dan een week gaande!

 

 


Gerda van Bilzem
Nieuwkomer

Dank jullie wel voor de duidelijke reactie. Inmiddels weer thuis in Middelburg. Maar een volgend keer weet ik wat ik moet doen. Thanks!!