Skip to main content

Ik heb een smartphone gekocht. MOTOROLA moto e7 power - 64 GB

Ik kan er mee internetten. Maar als ik iemand wil bellen, krijg ik meteen het bericht ‘Nummer niet in gebruik'. Ook als ik bijvoorbeeld naar mijn vaste lijn bel.

Ik heb allerhande software geupdated maar snap niet wat ik nog meer kan doen om het probleem op te lossen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Jac1234 ,

Kun je wel gebeld worden? Maakt het simkaartje wel goed contact? Haal anders het simkaartje even uit jouw telefoon en plaats het daarna weer voorzichtig terug. 

Werkt het nog steeds niet? Dan adviseer ik je om bij een KPN-winkel langs te lopen. Mogelijk werkt het simkaartje niet goed en vervangen ze het dan voor jou.  


Hallo @Jac1234, welkom op het KPN forum! Balen dat het niet lukt om uit te bellen. Ik sluit me aan bij het bericht van @Noordzee:

Hallo @Jac1234 ,

Kun je wel gebeld worden? Maakt het simkaartje wel goed contact? Haal anders het simkaartje even uit jouw telefoon en plaats het daarna weer voorzichtig terug. 

Werkt het nog steeds niet? Dan adviseer ik je om bij een KPN-winkel langs te lopen. Mogelijk werkt het simkaartje niet goed en vervangen ze het dan voor jou.  

Ik weet niet hoe je de telefoonnummers in jouw telefoon hebt opgeslagen, maar misschien kan het helpen om bij uit te bellen +31 voor het telefoonnummer te plakken. Dus 0612001200 wordt +31612001200.