Skip to main content

Hallo,

Jullie 2 keer 100 euro onterecht afgeschreven. Ik heb de klantenservice van jullie meer dan 5 keer hierover gebeld. Iedere keer werd mij gezegd dat het teveel betaalde bedrag gecorrigeerd zal worden in mijn volgende factuur. We zijn 2 facturen verder en heb het geld nog steeds niet terug. Opmerkelijk is wanneer ik jullie bel, ik het hele verhaal moet ophoesten, omdat de vorige collega van jullie het verhaal niet in het systeem heeft geregistreerd en geen actie heeft ondernomen. Dit is diep triest! Ik heb mijn geld nog steeds niet terug en ik heb vraag tekens of jullie actie hebben ondernomen om mijn geld terug te storten. Dit geld wil ik binnen 5 dagen teruggestort krijgen, anders neem ik juridische stappen tegen jullie. Belachelijk dit!!

 

*admin: afgesplitst


Hallo,

Jullie 2 keer 100 euro onterecht afgeschreven. Ik heb de klantenservice van jullie meer dan 5 keer hierover gebeld. Iedere keer werd mij gezegd dat het teveel betaalde bedrag gecorrigeerd zal worden in mijn volgende factuur. We zijn 2 facturen verder en heb het geld nog steeds niet terug. Opmerkelijk is wanneer ik jullie bel, ik het hele verhaal moet ophoesten, omdat de vorige collega van jullie het verhaal niet in het systeem heeft geregistreerd en geen actie heeft ondernomen. Dit is diep triest! Ik heb mijn geld nog steeds niet terug en ik heb vraag tekens of jullie actie hebben ondernomen om mijn geld terug te storten. Dit geld wil ik binnen 5 dagen teruggestort krijgen, anders neem ik juridische stappen tegen jullie. Belachelijk dit!!


Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


Beste @Terugstorten geld wifipunten, welkom! Dat is nogal een fiks bedrag! Maar goed, ook al zou het om 2 euro gaan, het moet gewoon terug natuurlijk. Ik leid aan je forumnaam af dat het om de kosten van wifipunten gaat. Deze heb je niet gekregen, maar wel betaald? Hoe zit dat precies? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 


Ik heb mijn gegevens aangevuld. Het geld is nog steeds niet teruggestort, zoals voor de zoveelste keer beloofd. Ik wil de zaak overdragen aan mij rechtsbijstand, omdat ik moe ben van al dat geren achter mijn geld. Graag ontvang ik van jullie een e-mail adres of postadres.


Bedankt! Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad en dat mijn collega het voor je in orde gemaakt heeft. Dat is goed nieuws! ik zie inderdaad dat je heel lang hebt moeten wachten, dus ik kan me voorstellen dat je er weinig vertrouwen meer in hebt. Mijn excuses daarvoor! Ik kan je echter verzekeren dat het bedrag nu als ‘moet worden uitbetaald’ in het systeem geboekt staat. Betekent dat het écht jouw kant op gaat komen. Als je het fijn vindt, hou ik het vanaf hier ook nog even in de gaten en hebben we nog even contact via het forum als het daadwerkelijk bij jou binnen is?