Skip to main content

Ik probeer mijn abonnement bij KPN te verlengen met 2 jaar en een nieuw toestel daarbij uit te zoeken. Ik heb een Italiaans paspoort, een NL adres, een NL BSN nummer, een NL bankrekening en woon en werk al jaren in Nederland. Mijn rijbewijs is Italiaans. Vandaag werd ik geweigerd bij de Mediamarkt, omdat er teveel toestellen zijn verdwenen naar het buitenland zonder afbetaald te zijn vertelden de mij daar.  De KPN winkel kan ik niet terecht door Corona en ik moest eea maar Online doen, maar dat kan ik dus niet omdat ik een Italiaanse ID kaart en een Italiaans paspoort heb. Ook  kan ik nu niet bij de IND een sticker in mijn paspoort laten plakken omdat zij dat soort afspraken nu niet doen door corona. Oftewel KPN winkel kan me niet helpen, online kan ik niks doen op de KPN site, en IND stickers ophalen gaat ook niet. Hoe moet dit nou opgelost worden? Voel me gedicrimineerd gewoon... echt heel lelijk!

Hallo @Italiaan ,

Online is het helaas niet mogelijk om met een buitenlands ID een bestelling te plaatsen. Dit kan wel in een KPN Winkel 🙂 Via www.kpn.com/winkel vind je een winkel bij jou in de buurt. 

Niet alle KPN-winkels zijn momenteel open, maar er zijn er genoeg die wel open zijn. 
 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/


Hallo @Italiaan ,

Online is het helaas niet mogelijk om met een buitenlands ID een bestelling te plaatsen. Dit kan wel in een KPN Winkel 🙂 Via www.kpn.com/winkel vind je een winkel bij jou in de buurt. 

Niet alle KPN-winkels zijn momenteel open, maar er zijn er genoeg die wel open zijn. 
 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

@Italiaan 

Ben je al in één van de KPN-winkels geweest voor het verlengen van jouw abonnement? 


Hallo @Italiaan Een nare situatie en het spijt me om te horen dat je je gediscrimineerd voelt. Dat mag nooit de bedoeling. Het argument dat de mensen bij de Mediamarkt geven heb ik vaker gehoord, ook bij ons. Je kunt hoe dan ook terecht in één van onze winkels, zoals Noordzee al aangeeft. Ben je al in staat geweest om een winkel te bezoeken? 


Reageer