Skip to main content

Vanaf mei ben ik bezig met mijn nieuwe rekeningnummer door te geven aan KPN. Heb al drie keer aan de lijn gehangen, ben al naar de winkel geweest, niets helpt. Ze blijven het van het oude rekeningnummer afschrijven, wat sinds juni is opgeheven. De laatste keer toen ik opperde aan de lijn, dat dan blijkbaar alleen overstappen naar de concurrent mijn rekeningnummer kon wijzigen werd er zelfs opgehangen door de medewerker nadat ze zei dat ze toch echt alles goed had geregeld. En wat denk je? Vanochtend weer een mail dat de nieuwe factuur niet van oude rekening geïncasseerd kon worden. Goed bezig. 

 

Hoi @L_C_M, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Het gaat dus niet goed met het wijzigen van het IBAN. Alleen waarom niet. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant, laatste drie cijfers van het oude IBAN en het volledige nieuwe IBAN? Hoor ik graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik eens meekijken of ik het kan aanpassen. 


@Bart_Z aangepast, juiste rekeningnummer staat op de facturen vanaf mei ABNA het is een ABNA rekening. Oude rekening is van de SNS bank.


Ik zie het inderdaad. Ik heb gekeken. Eigenlijk staat het overal goed, maar toch gaat het niet goed. Ik kan dit zo jammer genoeg niet aanpassen. Ik wil je vragen om even te bellen met 0800-0402 en dan te vragen of ze je door kunnen schakelen naar de Financiële afdeling. Zij kunnen je verder helpen. 


Tot nu toe geen positief resultaat, wel heeft KPN wel opeens uit zichzelf verzonnen kosten voor factuur per post te rekenen, terwijl ik daar nooit om gevraagd heb. #welkomvodafone


Oh, dat is wel heel wrang. Wat zeiden ze bij de telefonische ingang?