Skip to main content

Goede dag, ik heb al contact opgenomen, dat als vodafone of andere providers dan het kpn netwerk mij bellen op mijn 06 nummer, krijgen ze een engelse vrouw aan de telefoon. mijn telefoon gaat niet over. als iemand met een kpn netwerk mij beld, gaat hij wel bij mij over.

 

Tevens heb ik smsjes gehad dat ik in de vodafone winkel ben geweest, worden er vervicatiecodes met mij nummer gestuurd van ikea, en krijg ik smsjes van de abn amro dat er een rekening geopend is.

 

erg raar allemaal dit. Hoe kan dit? Mijn telefoon is nooit door iemand anders in handen geweest. Heb er een normale sim in zitten. Geen digitale sim.

 

Zelf heb ik een Iphone 12 Pro Max

 

Help, ben er dood mee aan.

Beste @bjornkoster, rot dat dit zo mis lijkt te gaan! Je geeft aan dat je al contact hebt gehad: is er een ticket voor jou aangemaakt om hier naar te kijken? Zo niet, zou dit wel even moeten gebeuren. Dit gaat het snelst als je nog eens belt met 0800-0402. Ik kan het ook voor je doen, daarvoor heb ik dan wat gegevens nodig. Zou jij je forumprofiel aan willen vullen met je adres, klantnummer en jouw 06-nummer? Was jij eerst klant bij een andere provider? Sinds wanneer ben jij over naar KPN in dat geval?