Skip to main content

Hoi!

 

ik krijg telkens ongeldige simkaart te zien maar ik heb gewoon vast abonnement. Al van alles geprobeerd en na opnieuw opstarten gaat het even goed maar daarna weer melding. Wat is er mis? 

ik zie wel onder instellingen algemeen info dat de dekking is verlopen?

 

Hoor graag!
 

 

Hallo @Darlingmaccie ,

Ik raad je aan om een (gratis) vervangende simkaart aan te vragen. Dan kun je doen via deze website:

 

https://www.kpn.com/service/mobiel/aanvragen.htm

 


Bedankt! Moet ik dan kiezen voor 3 in 1 of esim… raak ik dan niet al mijn gegevens kwijt?


Je kunt het beste voor de 3 in 1 gaan. Ik kan hiervandaan niet inschatten wat er op je simkaartje staat. Tegenwoordig staat veel info op de telefoon zelf of in de cloud.   


@Darlingmaccie Welkom op het forum! Is het nog gelukt? Dit klinkt inderdaad aan een gevalletje oude/defecte simkaart en vervangen is dan inderdaad de eerste stap om te kijken waar het probleem precies zit. Ik hoor graag wat je bevindingen met de nieuwe simkaart zijn!


Hoi Remco,

 

ik heb gisteren de simkaart er ff uitgehaald en met een zachte doek beetje gepoetst. Vooralsnog geen melding meet gekregen en zie ik nog steeds kpn als provider staan!


@Darlingmaccie Dat wil inderdaad vaak ook wel eens helpen idd. Dan lijkt het gelukkig niet het toestel zelf te zijn! Je kan altijd gratis een simkaart aanvragen mocht het toch nodig zijn in de toekomst!


Superbedankt voor je reactie 🙏🏽