Skip to main content

Heyhey, 

Ik mag mijn abbonement verlengen bij jullie met een nieuw toestel. 

Maar het toestel "Samsung Galaxy S20 FE 5G" is niet verkrijgbaar momenteel in de kleur paars/lila

​​​Maar er zit momenteel een actie op dat je bovenop je 3GB internet 2GB ofzo extra krijgt. 

Dat niet alleen ik had op mijn vorige abbonement Spotify erbij. 

En dan vraag ik mij nog af of ik voor dit jaar nog met die actie het kan afsluiten. 

Of beter kan wachten tot volgend jaar? 

Alvast bedankt voor het meedenken. 

Groetjes. 

​​

Hallo @Annerocksx dan verleng je je abo zonder telefoon, die koop je dan elders, waar ze de telefoon wèl op voorraad hebben.

 


Of je kijkt bij de grote verkopers zoals bel**p*l of m*b**l, zij hebben vaak de zelfde acties én de gewenste telefoon op voorraad 


Ik zweer bij Kpn, ik wild dus alleen een telefoon en abbonement bij Kpn omdat hun bereik overal goed is en hun service ook. 

Ik heb verschillende providers gehad vroeger zoals t mobile en Vodafone en orange. 

Daarbij wil ik mijn oude abbonement verlengen bij Kpn met een nieuwe telefoon.

Ik ga geen losse telefoon kopen.

Ik neem altijd een abbonement. 


Je snapt niet helemaal hoe het werkt, je kan bij belsimpel.nl of mobiel.nl een telefoon kopen MET een verlenging van jouw KPN abonnement. Het voordeel voor jou is dat je morgen je telefoon hebt en niet hoeft te wachten tot KPN het toestel op voorraad heeft.


Ik vind dit wel een beetje onvriendelijk., om nu meteen te zeggen dat ik niet snap hoe het werkt. Het kan toch zijn dat ik iets nog nooit heb gedaan of geweten? Anyways, ik wil dus een nieuwe telefoon met een abbonement maar ik wil de telefoon niet in een keer betalen en dus kopen. Dus bedoel je dat ik mijn kpn abbo kan verlengen met een nieuwe telefoon bij de Belsimpel?

 



Dus bedoel je dat ik mijn kpn abbo kan verlengen met een nieuwe telefoon bij de Belsimpel?

 


En dat is dus een juiste conclusie.

 

en sorry dat mijn reactie een beetje bot was



Dus bedoel je dat ik mijn kpn abbo kan verlengen met een nieuwe telefoon bij de Belsimpel?

 


En dat is dus een juiste conclusie.

 

en sorry dat mijn reactie een beetje bot was

Hey, ja je bent nog steeds bot. Maar je hebt mij wel geholpen en ik mezelf door af te checken wat jij nu bedoelde. Telefoon is besteld bij belsimpel. Thanks voor je hulp.