Skip to main content

Heb jaren kunnen genieten van extra 30GB internet buiten mijn standaard 10GB. Weet zeker dat dit begin deze week nog op 40 stond omdat ik een melding kreeg 75% verbruikt. en nog 8 GB overhad van de 40.

Zijn er meer die dit missen?

Hoi @Henkie V, ik kan me voorstellen dat je er raar van opkijkt! We hebben bundels verder niet naar beneden gezet. Het zal ook niet om een tijdelijke actie gegaan zijn, dan had het geen jaren geduurd. Een reden kan nog zijn dat je het abonnement hebt gewijzigd. Als je de gegevens onder je profiel invult, dan kijk ik met je mee. 


Na vele telefoontjes en live bericht, met nog een factuur uit 2019 (tot op heden zelfde abonnement) gevonden dat ik gelijk had. Helaas bleek dit niet terug te halen volgens de medewerkers. Ik moest het maar doen met de 10GB en de chat duurde vrij lang op antwoorden tot dat de tijd voor bij was en op nieuw moest beginnen. Eindelijk een medewerker gevonden die dit wel kon bevestigen. Er was een fout gemaakt. Dit zou hersteld worden door een collega, omdat zij niet bevoegd was, maar tot op de dag van vandaag geen reactie gehad. Dit misschien ook mede oorzaak dat ik het abonnement heb verlengd naar onbeperkt. Omdat voor mijn gevoel en voorgevoel het te lang duurde. Zodat ik wel weer normaal internet had. Ik ben dit niet gewend van de KPN.


Zeg je nou echt dat je een abonnement hebt met 10Gb en je er 30Gb gratis bij krijgt?? Plaats eens een foto van die factuur als je wil. Uiteraard zonder verdere privégegevens. 


Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Factuur 2de blad.


 

10GB + 30GB


Je hebt toch 40Mb. Staat op de factuur.  Dus niks aan de hand.


Nogmaals dit is het een bewijs dat het totaal 40 (vanaf 3-2020) was en half januari 2022 er af was gehaald van de ene op de andere dag!! En daar bij dat dit niet bekent was na vele telefoontjes en chat. Wat ik ook al heb aangegeven. En probeer dan dit maar terug te draaien om je gelijk te halen.


Sorry je hebt gelijk.  Dit is de oude factuur inderdaad.  Een moderater gaat hier naar kijken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen aan de slag.  De wachttijd is een dag of twee.  Je hebt toch niet verlengd of zo??


Ja ik heb inmiddels verlengd, omdat ik (mobiel) internet nodig heb waar geen vast internet te krijgen is (geen enkele provider). Dit heb ik gedaan omdat ik wist dat dit een lang verhaal werd om dit te herstellen. En niet zo lang zonder kon en geen andere optie's had. Op zich dit geen probleem voor mij was om te verlengen.

Ik was tevreden met wat ik had en altijd goed was gegaan, waarom zou je dan veranderen?

Waar ik een punt wil maken is dat ik al jaren KPN klant ben op mobiel gebruik (dik 25 jaar) en je zo word afgedaan via chat en telefoon dat je niet gelijk hebt en niet moet klagen. Tot dat het wel werd toegeven (na 5 verschillende chat) En zouden terug komen op dit geval wat niet is gebeurd.


Als je verlengt dan ga je een nieuw abonnement aan met nieuwe voorwaarden.  Alle oude voorwaarden komen dan te vervallen.  Je hebt waarschijnlijk nu een Hussel abonnement. 


Bij dat abonnement hoort gewoon 10 gb. U kreeg er 30 extra bij. Dat is fijn. Waarom weet ik niet. Nu is het vervallen en heeft u weer wat het volgens het contract hoort te wezen.

 


Ja ik heb inmiddels verlengd ...

Als u nu inmiddels een ander abonnement heeft, dan is het sowieso niet meer geldig. 


Ik weet dat je oude voorwaarden vervallen bij een nieuwe/verlenging. Vanwege dat ik geen andere keuze had.

Dit staat buitenom het probleem/klacht waar dit om gaat.

  • uit het niets 75% internet bundel verdwenen
  • Niets bekend bij kpn Moest zelf bewijs leveren dat het anders was.
  • Uiteindelijk gelijk gekregen maar geen actie/reactie gehad.

 

Dus hierna alles verlengd. En NIET verlengd voordat ik hier mijn vraag stelde! Nieuw abo is ingegaan op 1-2-2022!!


Bij dat abonnement hoort gewoon 10 gb. U kreeg er 30 extra bij. Dat is fijn. Waarom weet ik niet. Nu is het vervallen en heeft u weer wat het volgens het contract hoort te wezen.

 

Waarom is het wel toegeven door KPN dat ik gelijk had en hersteld zou worden?


Ik denk dat u in 2017 gewoon een (verschrikkelijk) goede deal gesloten heeft. Een KPN medewerker heeft 30 gb extra toegevoegd aan uw abonnement. Dat kon toen nog. 

Nu is er bij KPN kennelijk iets gebeurt waardoor die 30 gb zijn vervallen. Misschien een automatisch systeem controle ofzo. Of een update van het systeem.

U zult er nu geen 30 gb meer bij krijgen denk ik. Zulk soort dingen zijn tegenwoordig niet meer mogelijk. Het systeem zit tegenwoordig zo dicht getimmerd dat een KPN medewerker zoiets onmogelijk nog kan doen.