Skip to main content

Hallo, een paar dagen geleden ontving ik een SMS met het verzoek om mijn adres te wijzigen. Ik heb het gecontroleerd en er staat mijn nieuwe adres op de kpn-website, vandaag kreeg ik deze SMS opnieuw en als ik het adres niet verander, blokkeren że mijn telefoons ik weet niet wat ik moet doen

Kan je hier eens een screenshot plaatsen van die SMS?

Is die SMS echt wel van KPN afkomstig?


Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN


Ik kreeg zo'n sms van kpn


Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

Daar staat toch niet in dat uw telefoons geblokkeerd zullen worden?


Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

Dat betekent dus dat jouw KPN Hussel voordelen komen te vervallen als je het factuuradres niet aanpast. Ik zou dus maar zorgen dat het factuuradres van jouw mobiele telefoon overeenkomt met het adres vsn jouw vaste aansluiting.


Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

 

 

Goedemorgen @Marcin1, het factuuradres van 1 of meerdere mobiele abonnementen zal dan afwijkend zijn. Hierdoor kunnen de Hussel voordelen komen te vervallen. Het makkelijkste en snelste kun je dit laten rechtzetten via de klantenservice. We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 0800 0402. Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.