Skip to main content

Beste KPN, ook ik ontvang de code om mijn verlengdeals te bekijken niet. Al diverse keren geprobeerd. 

Als ik inlog in de Mijn KPN app te bekijken, wordt aangegeven dat ik al enige tijd kan verlengen.

Ik heb een voorheen Telfort telefoonnummer. Kan het daarmee te maken hebben? 



Admin: afgesplitst

Beste KPN. Volgens de Mijn KPN app kan ik mijn abonnement verlengen. Om de verlengdeals te bekijken, zou ik een code moeten ontvangen om in te kunnen loggen. Deze code ontvang ik echter niet. Ik heb het al diverse keren geprobeerd.

Ik heb een voorheen Telfort telefoonnummer, kan het daarmee te maken hebben?



Admin: samengevoegd met eigen topic i.v.m. dubbel


Hi @Janneke2581! Goed dat je hier aan de bel trekt!

Het zou niet mogen uitmaken of je eerder een Telfort nummer had (zeg ik met een slag om de arm...)! De website geeft ook aan dat er een code verzonden is?

Je kunt wel gewoon (andere) SMS berichten ontvangen? Heb jij je toestel al eens uit en aan gedaan?
Ik lees je antwoorden graag en als jij ook je Forum profiel wilt aanvullen met jouw klantgegevens? Graag jouw volledige naam, 06 nummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra/ meer informatie kwijt.

De gegevens die je invult zijn alleen zichtbaar voor de KPN Moderators en jijzelf. Op basis van je gegevens kan ik meekijken en het eea controleren! :slight_smile:


@Shyrin_ , bedankt voor je reactie. Gisteren nog eens geprobeerd en nu komt de code wel aan 🤔