Skip to main content

Bij de poging tot overgang prepaid naar abonnement voor mijn smartphone heb ik wel een nieuwe simkaart gekregen maar het lukt mij niet de actievatiecode te ontvangen. Helaas heb ik eerst niet ontdekt waar ik hem zou moeten vinden en nu ik dat wel weet lukt het mij niet hem opnieuw aan te vragen.

Om 12.00 uur opnieuw aangevraagd, Bevestiging van uw kant dat de aanvraag gelukt is en de code per email is verzonden. Helaas niets. Hetzelfde proces herhaalde zich eergisteren.

Geen probleem dacht ik: in de begeleidingsbrief van de simkaart van 2-11-2021 staat dat na veertien dagen de simkaart automatisch geactiveerd wordt door de KPN. Helaas ook dat is niet gebeurd.

En ik maar piekeren hoe dat alles te rijmen is!!!

Wie helpt mij?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hoi @piekeraar, welkom op het forum!

Wat lastig dat het niet lukt om de activatiecode te ontvangen en daarmee dus de simkaart te activeren. Heb je ook in de Spambox / Ongewenste berichten box gekeken van je mail? Onze e-mails komen daar helaas wel eens in terecht.

Is het inmiddels via een andere weg gelukt om de simkaart geactiveerd te krijgen?
Is dat niet het geval, dan ben je het snelste geholpen door te bellen met onze klantenservice via 0800 0402 (gratis). Je kunt ook een chat starten via onze site: Contact met KPN. Klik op de tegel ‘Mobiel’ en kies voor de laatste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Onderaan deze pagina krijg je de mogelijkheid om een chat te starten. De Chat afdeling en Telefonische Klantenservice zijn op werkdagen geopend tussen 8.00 - 20.00 uur, op zaterdag tussen 8.00 - 17.00 uur en op zon- en feestdagen gesloten.