Skip to main content

Goedemorgen 

Zijn er momenteel problemen met het ontvangen van berichten (sms) bij KPN? Ik ontvang geen verificatie code meer voor het inloggen op het werk en begrijp dat meerdere collegae hier last van hebben. 

Hoi en van harte welkom op ons forum @ska010!

Dankjewel voor het seintje. Wat je aangeeft klopt, we hebben vanochtend even last gehad van een korte verstoring op de sms-functie. De storing is intussen hersteld en sms’jes komen vanaf nu gewoon weer over!


Vandaag 26 november en krijg nu ook geen sms code meer om in te loggen. Is er weer een storing?

Ik hoog het wel.


Ik krijg op mijn toestel ook geen SMS binnen voor verificatie (terwijl ik wel kan versturen/ontvangen van een ander nummer). Als ik het andere toestel gebruik om in dit forum te komen krijg ik wel een SMS binnen. Raarrrrrrrr.


Ik heb gebeld met KPN en het telefonisch afgehandeld, keurig geholpen. Maar kon niet vertellen waarom het ene toestel wel en de andere niet een SMS verificatiecode krijgt.

 


KPN gebeld maar konden het niet vinden. Van andere bedrijven krijg ik wel een sms code. Advies was om telefoon opnieuw op te starten. Na 5 minuten kreeg ik alle smsjes binnen van KPN. Probleem dus opgelost. Netjes geholpen door klantenservice.