Hallo, ik wil graag een nieuw abonnement afsluiten met een telefoon op mijn oude nummer, maar ik ontvang de verificatiecode van KPN niet, help alstublieft
Hoi ​
Welkom op de community van KPN.
Wat nog wel eens wilt helpen, is om jouw smartphone helemaal uit te zetten, en na enkele minuten weer aan, zodat de simkaart zich weer goed kan aanmelden op het mobiele netwerk van KPN.
Probeer het dan nog een keer, en kijk of je dan wel een verificatie sms ontvangt.
Mocht dan niet helpen, dan zou ik langs gaan bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt.
Een medewerker in de KPN winkel kan jouw namelijk ook helpen bij het verlengen van jouw mobiele abonnement van KPN, met daarbij de smartphone die je graag wilt hebben.
Neem wel een geldige legitimatiebewijs en je bankpas mee naar de winkel, daar wordt om gevraagd ter verificatie dat jij de contractant bent.
als hij het formulier heeft ingevuld en er is een keuze of hij het oude nummer of het nieuwe wil achterlaten, ik wil het oude nummer achterlaten, dan moet je het oude nummer verifiëren maar de verificatiecode komt niet via sms
als hij het formulier heeft ingevuld en er is een keuze of hij het oude nummer of het nieuwe wil achterlaten, ik wil het oude nummer achterlaten, dan moet je het oude nummer verifiëren maar de verificatiecode komt niet via sms
Â
Hoi ​
Ik adviseer je dan echt, om even langs een KPN Winkel te gaan bij jouw in de buurt.
Daar kunnen ze jouw bestelling of verlenging gelijk voor je doorvoeren in het systeem, en is er ook geen verificatie sms bij nodig.
Neem wel een geldige legitimatiebewijs en bankpas mee naar de KPN winkel.
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.