Skip to main content

Graag stoppen met facturen sturen.

ik heb vorig jaar maart mijn abbo al opgezegd (zie afbeelding) per einde contract datum. Heel erg frustrerend. 
 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Abigail van Beek , voor een snelle reactie kun je beter even bellen met 0800 0402.

Succes,

 


In de mail staat duidelijk dat deze mail niet gezien kan worden als opzeggen maar enkel als intentie. U zou worden gebeld door een 088 nummer om het te regelen. Is dit ook gebeurt? Mogelijk is het abonnement nog actief.

 

Mijn advies is toch echt om met enige spoed 0800-0402 te bellen. Verder is het verstandig om het telefoonnummer in uw post te verwijderen. Dit kunnen alle forum gebruikers zien. 


In de mail staat duidelijk dat deze mail niet gezien kan worden als opzeggen maar enkel als intentie. U zou worden gebeld door een 088 nummer om het te regelen. Is dit ook gebeurt? Anders is het abonnement nog steeds actief. 

Het abonnement zou opgezegd worden bij geen contact. Dat staat er. 


In de mail staat duidelijk dat deze mail niet gezien kan worden als opzeggen maar enkel als intentie. U zou worden gebeld door een 088 nummer om het te regelen. Is dit ook gebeurt? Anders is het abonnement nog steeds actief. 

Het abonnement zou opgezegd worden bij geen contact. Dat staat er. 

Sisi, dat ging aan mijn kant niet helemaal lekker dan. 


Er is geen contact geweest dus dit had al even geleden op stop gezet moeten worden.


Hoi @Abigail van Beek . Wat een vervelende en ietwat verwarrende situatie. 

Op het forum hebben wij niet de rechten om abonnementen op te zeggen. Daarvoor wil ik je doorverwijzen naar de telefonische ingang.

Mijn advies: bel 0800 0402. Vraag naar  retentie/opzeggingen en leg het verhaal uit. Vertel ook dat je deze mail hebt ontvangen. Ik ga er van uit dat ze het dan netjes voor jou proberen op te lossen.