Skip to main content

Ach man kpn! Forums worden gesloten ik wacht inmiddels al 10 weken gaat van alles mis nu weer uiterlijk morge moet ik de iphone 12 ontvangen en nog steeds geen track and trace! Ben het zat na morgen en de nodige dingen zwart op wit ga ik juridsch verder..


Admin: een eigen topic voor je berichten aangemaakt

10 weken geleden gebelt ja kpn doet aanbod lijst doorgenomen alles akkoord binnen 4 weken ontvangt u iphone 12. Daarna nog 2x gebelt geworden eerlijk aangegeven het al geregeld was. Vervolgens na 4 weken geen iphone 12. Melding op eerdere forum word savonds gebelt door kpn medewerker ja mevr is wat mis gegaan zet het nu rechtstreeks uit na koerier binnen 1 week heeft u de iphone 12. Daarna nog x gebelt om adres te controleren. Daarna weer na ern week geen iphone 12 weer contact opgenomen nee u ontvangt hem nu na 4 weken.. levering stop door corona morgen weer laatste dag van 4 weken en nog steeds geen track and trace.. ben het zat na al die loze beloftes telkens begrip gehad voor de situatie maar ben nu wel echt boos ik word aan het lijntje gehouden.. gaat telkens van alles mis aan jullie kant!


Ohja abbo kosten zouden vergoed worden vanaf 21juli tot aan moment van levering toestel nou zodra het toestel in huis is zal ik hier ook bewijs van leveren en maken. Ga na morgen juridisch verder als ik nu weer niks ontvang.. 


En ja hoor vandaag na 10 weken de laatste dag van de door jullie eerder gemaakte afspraken nog steeds geen iphone 12 in aantocht..

Ik ga het maar juridisch aanpakken nu


Goedemorgen @Sonja9191! 

Het verzameltopic over dit issue is inderdaad gesloten. Bij vragen of onduidelijkheden kan er een eigen topic aangemaakt worden, zoals wij nu voor je gedaan hebben.

Niemand heeft er belang bij om een ander aan het lijntje te houden. Het is voor ons, net als voor jou, een uiterst vervelende situatie. 

Ik zie dat jouw akkoord voor een omruiling op 15 november jl verwerkt is. We streven ernaar om binnen 4 weken de omruiling geregeld hebben: vandaag is het precies 4 weken geleden. Omdat het om maatwerk gaat, wachten wij het nog een week af voordat wij intern navraag voor je gaan doen.


Dit bedoel ik dus!!! De omruiling is 4 weken daarvoor ookal geregeld geweest !!!!! Dit is al het 2e termijn. Ik schakel mn rechtsbijstand in ben er klaar mee


Hoe goed lezen jullie de topics door! In t vorige topic was ik 5 weken geleden al aan het melden de 4 weken niet gehaald zijn dit is nu al het 2e termijn van 4 weken!!! Ik ga juridisch verder ben het zat met jullie.


Ik ben 15 nov gebeld geworden door een collega dat het uiterst vervelend was de 4 weken niet gehaald waren.. bij beloofd me een bericht rechtstreeks na de koerier uit te zetten en mijn iphone 12 zou vervolgens 1 week later binnen zijn.. en in ontvanget genomen kunnen worden 4 weken werden dus 5.. vervolgens na die week weer geen toestel weer gemeld bij jullie en werd er van gemaakt ik 15-11 pas akkoord heb gegeven en vanaf dan 4 weken ingingen. Ik ben geen gek! Ik wacht al 10 weken inmiddels daar er bij jullie van alles mis gaat..


Nog steeds niks in huis..


Ha @Sonja9191, ik heb begrepen dat er aan onze kant iets mis gegaan is, waardoor pas deze week doorgegeven is dat jouw toestel eraan komt. Dat betekent dat ik nog iets van je geduld moet vragen. Mijn excuses!


Dus het is nu al 2x mis gegaan? Zojuist ontvang ik een sms met niet op voorraad???? Moet weer 10 werkdagen wachten dus dat worden dan al 11 weken ipv 4.. 


 


Gewoon op voorraad dus maar ik ontvang een sms met niet op voorraad 10 werkdagen weer wachten moet niet gekker worden


Vandaag de iphone 12 ontvangen ook dit toestel is niet werkend en gaat niet aan! Probleem dus nog steeds niet opgelost na de winkel gegaan daar kan toestel niet omgeruild worden daar de apple telefoons niet meer in de winkel liggen medewerker zijn uiterste beste gedaan om de juiste afdeling persoon te benaderen maar ook nog zonder resultaat nu zou er een case afgegeven zijn die binnen 72 uur opgelost dient te worden ben benieuwd. Zit nu dus met een half functioneren iphone 11 en een kapotte iphone 12 ter omruil…


@Sonja9191 Wauw. Het zit jou echt niet mee. :-(   

Dus deze iPhone gaat niet aan? Heb je er in de winkel ook naar laten kijken?  Moet ie niet eerst opgeladen worden? (ik kan me voorstellen dat je dit al lang allemaal geprobeerd hebt, maar ik moet het toch even vragen).


(wat de voorraad betreft.  De voorraad die jij op onze website ziet heeft niks te maken met de voorraad die we voor de omruil gebruiken. Dus die twee dingen staan verder los van elkaar)


In de winkel is het ook allemaal gecontroleerd.

toestel is niet aan te krijgen! Medewerker heeft vandaag van alles geprobeert maar niemand bied een oplossing tot nu toe dus er is een case afgegeven die binnen 72 uur opgelost dient te worden naar het hoofdkantoor.. dus nee de iphone 12 werkt niet!!!!!!


En nee ook niet eerst opgeladen alles is gecheckt ook door de kpn winkel medewerker.. alleen had hij geen iphones liggen in de winkel! Om het toestel te ruilen.. resultaat ik zit nog steeds met een halfwerkende iphone 11 en een niet werkende nieuwe iphone 12


Iphone 12 is op de oplader geweest en geheel doorcheckt door de medewerker. Laad niet op en gaat niet aan.. ik heb dus een kapot toestel ter omruil gekregen en ben nog steeds geen steek verder. Heb tevens een doosje ontvangen waarin ik mijn iphone 11 moet opsturen dit gaat dus ook niet want dan heb ik helemaal geen telefoon meer daar de iphone 12 die ik heb ontvangen helemaal niet werkt..


De wet van Murphy slaat aardig om zich heen bij jou, @Sonja9191 . :-(

In het log zie ik dat de collega in de winkel zijn best gedaan heeft om de juiste partij te bereiken.

Ik heb dat zelf ook gedaan door een mail te sturen naar de afdeling die de fysieke omruil regelt. Ik heb hen gevraagd om dit op te lossen.  

Helaas kan ik je geen doorlooptijd geven. Ik hoop uiteraard wel dat het deze keer een stuk sneller gaat! 


We zullen zien..


Zo wanneer komt de oplossing naar het melden van de case ik wacht vandaag nog af vandaag geen passende oplossing gaan alle berichten incl dat van de forum deze en de mails door na mijn rechtsbijstand ik ben geen gek die weer weken gaat wachten helaas. zal tevens nog proberen contact te zoeken met de directeur van de klantenservice.. klanten zolang laten wachten is absurt en dan ook nog wanneer het weer mis gaat aan jullie kant


 


Begrijpelijk, Sonja. 

Ik heb ze een reminder gestuurd. Meer kan ik niet.Â