Skip to main content

Ik ben nu al 2 dagen aan het wachten op de nieuwe verlening en de verzending van mijn nieuwe mobiel. Hij blijft nu al 3 dagen op controleren staan. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, en echt antwoord krijg ik niet.ik ben nu al 8 jaar klant en heb dit nog nooit meegemaakt bij jullie. Ben het nu echt meer dan beu om te wachten. Er staat duidelijk voor 23:59uur besteld mprgen in huis! Heb het gevoel ontzettend aan het lijntje te worden gehouden. 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Ben nu al 2 dagen aan het wachten op mijn nieuwe verlenging en dat mijn nieuwe telefoon geleverd word, hij blijft al 2 dagen staan op controleren. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en echt antwoord krijg ik niet. Ik ben het nu echt beu aan het worden om te wachten. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


@Tina1983 Welk toestel heb je besteld?

Er staat wel bij veel toestellen dat ze op voorraad zijn maar soms is het niet helemaal goed bijgewerkt lijkt het als ik hier op het forum lees. 


@Roos79  de oppo a72


@Tina1983 kijkend naar andere topics waar men wacht op toestellen is de kans er dat het toestel momenteel dus nog niet op voorraad is aanwezig.

Een moderator gaat vanzelf met je meekijken vul je profiel in met je prive gegevens dan kan deze gelijk met je meekijken als je topic aan de beurt is!


Hoi @Tina1983, volgens mijn gegevens is hij 20-11 verzonden en eergisteren bezorgd. Klopt dat?
Sorry voor het lange wachten!


@Thomas dat klopt, na een week gewacht te hebben, niemand nam bij kpn de moeite om verder te kijken tot ik mathijs kreeg die nam wel even de moeite en zag dat het toestel gewoon op voorraad was en heeft toen direct door gestuurd naar de backoffice toen was het snel geregeld allemaal( toen was ik al 4 dagen verder) Vond het erg slechte service van de rest, gewoon geen zin hebben om te kijken waar het aan kan liggen want dat konden ze zogenaamd niet. Waarom kon matthijs het dan wel! Kpn is niet meer wat het geweest is.Â