Skip to main content

Beste kpn

ij heb nu al 2 weken geleden een abonnement verlengt en zou mijn nieuwe telefoon toegestuurd krijgen nu is door post nl iedere dag een berichtje gestuurd van het is onderweg maar komt nooit aan ook is er nu een onderzoek gestart maar ik ben gedupeerd en kan nu nog 2 weken wachten op uitkomst van het onderzoek voor mijn bestelling pas kan worden geanuleerd en ik een nieuw telefoon kan krijgen en die word weer met postnl verstuurd zoals u begrijpt heb ik geen vertrouwen meer in post nl en ben 10 jaar vaste klant bij jullie maar als er geen compensatie of iets komt ga ik over naar een andere provider want dit is gewoon niet normaal om je klanten zo te behandelen 🙁 hoop via deze weg nog wat te horen en anders houd het op helaas .

mark


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @Mark van der lee, welkom op ons forum!

Begrijp ik het goed dat je hierover al contact gehad hebt met 0800-0402 om het onderzoek te laten starten? Dat is de juiste stap! 

Zodra het ingediend is hebben mijn collega's en ik er helaas geen zicht meer op maar loopt dit via een aparte afdeling die hier verder met PostNL achteraan gaan.  Helaas is dit niet het snelste proces omdat het natuurlijk een serieuze zaak is dat zo'n zending vermist raakt. Hier gaan snel een paar weken overheen. Helaas is dat verder ook niet te bespoedigen.

Ik hoop dat onze achterliggende afdeling snel contact met je opneemt en je niet te lang hoeft te wachten en je snel een nieuw toestel krijgt.