Skip to main content

Afspraak inplannen, waar kan dat

Hoi @080808Kim ,

KPN stuurt een koerier naar jouw huis toe. Daar krijg je van te voren een bericht over. Er wordt dan een kaartje in de bus gedaan als jij niet thuis bent. dat de koerier geweest is. Vervolgens doet KPN drie belpogingen om een nieuwe afspraak met je te maken. Maar je kunt dan ook zelf via mijnbestelling.kpn.com een nieuwe afspraak maken .🙂

 


Als je vandaag een bestelling hebt gedaan, kan het zijn dat deze nog niet direct te volgen is. Dit heeft soms ook te maken met beschikbaarheid van een product. Na 24 uur zou ik een check doen.


Hoi @080808Kim ,

KPN stuurt een koerier naar jouw huis toe. Daar krijg je van te voren een bericht over. Er wordt dan een kaartje in de bus gedaan als jij niet thuis bent. dat de koerier geweest is. Vervolgens doet KPN drie belpogingen om een nieuwe afspraak met je te maken. Maar je kunt dan ook zelf via mijnbestelling.kpn.com een nieuwe afspraak maken .🙂

 

@080808Kim 

Heb je al een bericht ontvangen over de bezorging van jouw telefoon?

Als de telefoon op voorraad is, heb je normaliter binnen ongeveer 12 uur een bevestiging en een bericht over de aflevering. 


Hoi @080808Kim . Ben je er uitgekomen? Laat me weten als ik iets voor je kan doen. 


@080808Kim 

Heb je de bestelling inmiddels ontvangen? 

Vanwege wat controles op jouw bestelling duurt het tegenwoordig vaak meerdere dagen voordat je wat hoort. Zeker nu in de meivakantie loopt de behandeltijd inclusief bezorging tot bijna een week. Maar dan zal je nu toch de telefoon binnen moeten hebben.  

 

Hierbij nog een algemeen bericht van een moderator over de huidige drukte :

Weet dat het even kan duren voordat de online omgeving klaar staat. Al helemaal wanneer je een abonnement afsluit met een krediet boven de €250,00. Het abonnement moet namelijk eerst helemaal gecontroleerd worden voordat we een toestel de deur uit sturen:sweat_smile: . Excuses dat dit soms zo lang duurt, ik begrijp natuurlijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van je bestelde toestel:persevere: . 


Hoi @080808Kim . We hebben niks meer gehoord en ik ga er van uit dat je ondertussen voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â