Skip to main content

Ik wil een goedkopere abonnement. Zo laag mogelijk. Ik maak mijn beltegoed nooit op. Gebruik nauwelijks sms berichten. Wat heeft u mij te bieden

Hallo @EkeimBresserd ,

Als je niet veel belt en sms-t, dan kun je via MijnKPN kiezen voor de optie maximaal 150 belminuten/sms-berichten. Je bespaart daarmee één euro per maand in vergelijking met onbeperkt bellen en sms’en. 

Lukt de aanpassing niet via MijnKPN?, bel dan vanaf maandag 8.00 (tot 18.00) met 0800-0402. 

Gebruik je ook niet veel mobiele data (internet), dan zou je dat ook naar beneden kunnen aanpassen. 


Gebruik je wel internet buiten de deur? Bv even whatsapp of je banksaldo checken?

Dan kan je een abonnement nemen met 0 GB en 150 minuten/sms per maand à € 15,00 per maand.

Wil je wel (wat) internet buiten de deur dan

3 GB en 150 min/sms. à € 17,50 per maand.

Als je thuis internet van kpn hebt krijg je op deze abo's ook maandelijks € 2,50 korting dus dan resp. 12,50 en 15,00.

KPN heeft feitelijk 1 mobiel abonnement, Hussel, waarin je ook tijdens de looptijd gelukkig nog omlaag of omhoog kan switchen.  https://www.kpn.com/shop/mobiel/sim-only/
Hussel kan dus afh. van het gebruik tussen 12,50 en 32,50 kosten ( nog afgezien van de evt. combi korting i.v.m. internet thuis).

Kijk ook eens bij andere mobiele providers. Bv Simyo. Daar ben je voor je doel misschien nog goedkoper uit. Bij Simyo heb je gratis een verdubbeling van de belbundel (naar 400 min./maand) en verdubbeling van de data bundel (uitg. de 0 GB bundel natuurlijk) als je thuis kpn internet hebt.

Maar weet dat je met een lager maandbedrag ook een lagere marge hebt voor goedkoop gebruik.