Skip to main content

Ik heb een KPN postpaid sim kaart en wil deze koppelen aan mijn KPN-ID, echter ter bevestiging sturen ze een SMS code naar de sim kaart en deze kan helemaal geen smsjes ontvangen.

Wat nu?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Waarom kan die geen sms'jes ontvangen @Martin Vanderent ? Dan stop je de simkaart toch even in een telefoon. 


Hij zit in de auto, is alleen voor data.


Je kan hem niet tijdelijk in een telefoon stoppen? Het is éénmalig voor een noodzakelijke verificatie.


Postpaid? Wat bedoel je daar mee?

We hebben Prepaid en Abonnement.

Een Data only abonnement (...) kan ook sms ontvangen mits het apparaat dat ondersteunt. FF éénmalig in een telefoon stoppen; koppelen en weer terug in de auto.


Hoi @PeterG 

Postpaid is de benaming die wordt gegeven aan diensten die verleend worden waarvoor achteraf betaald wordt. Postpaid is de tegenhanger van prepaid, waar men vooraf heeft betaald. Voor een postpaid-abonnement betaalt de klant maandelijkse abonnementskosten. Wikipedia


Dat is dus gewoon een abonnement. ⚫️

En zo noemt kpn het ook.


Hoi @Martin Vanderent. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels jouw simkaartje in een telefoon gestopt om daarop de verificatie sms te ontvangen, zoals @RBxx en @PeterG al voorstelde?


Hoi @Martin Vanderent. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels jouw simkaartje in een telefoon gestopt om daarop de verificatie sms te ontvangen, zoals @RBxx en @PeterG al voorstelde?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jou simkaart inmiddels actief is. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag. 😊