Skip to main content

Beste,

Ik word er nu echt gek van.

Al vanaf maart ben ik met jullie aan het corresponderen dat ik de factuur in de mail wil hebben.

En niet dat ik er elke maand weer achteraan moet bellen of mailen.

Nog een keer zal ik het uitleggen:

Vanaf maart staat de factuur niet meer IN de mail als bijlage.

Het gaat er om dat ik de 1e pagina steeds nodig heb van mijn factuur voor mijn online boekhouding.

Nu moet ik tig stappen ondernemen om die eerste pagina in mijn online boekhouding te krijgen.

Elke keer sturen jullie de facturen na maar ik moet er ook elke keer achteraan.

Ik weet dat ik de facturen in Mijn KPN kan vinden maar dan kan ik niet alleen de 1e pagina apart downloaden vanuit die omgeving.

Waarom is dit veranderd. Het is ontzettend onhandig voor online boekhouders en ik spreek meer mensen hierover. 

Als ik jullie bel weten jullie ook geen antwoord. Daar heb ik niks aan.

Graag vanaf nu de facturen in de bijlage zoals VOOR maart.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @geenmailblijkbaar, welkom. 

Ik begrijp je frustratie, maar KPN heeft vanuit online-veiligheidsoverwegingen besloten om de facturen niet meer per mail toe te zenden. Momenteel is er nog geen mogelijkheid om dit voor jou terug te draaien. Wellicht dat mijn collega's van de telefonische klantenservice dit voor jou aan kunnen passen, maar in principe doen we dat niet.  Wel ga ik het signaal dat dit niet de gewenste situatie is intern doorzetten. 


Toch wel vreemd, want toen het voor een paar maanden terug voor het eerst aan de orde kwam kon het wèl door het moderatieteam aangepast worden, voor mij toen ook gedaan.

Misschien is het beleid veranderd?


Voor mij geldt dus dezelfde klacht, echter ging het pas in per 01 oktober j.l.

Zelfde klacht gehad bij KPN Mobiel. Buiten de extra tijd om te bellen en alsnog de factuur gemaild te krijgen, kost het ook de tijd van de klantenservice aan praattijd om klacht aan te horen en de mail alsnog te verzenden.Het is een kwestie van een vinkje aan te zetten en de klachten zijn opgelost.

Bizar, en het telkens vernemen dat het gesprek wordt opgenomen voor "”kwaliteitsdoeleinden"”. Daar

kan mijn laatste gesprek dus niet voor dienen.

Als ik een bestelling doe bij bol.com krijg ik ook keurig een factuur toegezonden.

Het is dus een "K” smoes die privacy reden en ondertekening door hr. Jörg Kramer zou zich de klachten eens moeten aantrekken. Slechte reclame en blijk van arrogantie die geen extra klanten oplevert.

Dit heet het paard achter de wagen spannen.


Hallo @hjkok46 , als je 0800 0402 belt kunnen ze aanvinken dat je in het vervolg weer een factuur als bijlage krijgt, heb je zakelijk een BTW-specificatie nodig, dan kunnen ze dat ook meteen voor je aanzetten.

Succes.

 

 


Beste Jan D Wijsgeer,

 

Een uur geleden 20 minuten met 0800-0402 zitten bellen, maar wat je ze ook verteld, dit is nieuw beleid en na het melden dat dit ook bij Mobiel was geweest, werd dit in twijfel getrokken. Na het checken bij mobiel werd dit weer ingetrokken. Echter dat vinkje zetten dat berustte op een onmogelijkheid.

Bij mobiel heette het destijds een "pilot”, en hier weer “privacy”. En waarom???

Vroeger was de klant koning om groot te worden, maar als je dat eenmaal bent, dat ontstaat de arrogantie.


Hallo @hjkok46 , beleid weer gewijzigd blijkbaar,  helaas.

Als je morgen weer eens belt, krijg je misschien iemand aan de lijn die het meteen voor je kan fiksen, niet geschoten is altijd mis.