Skip to main content

Hallo, ik wil graag de 0906 en 0909 nummers blokkeren op mijn telefoon. Heb alleen geen mogelijkheid om te bellen naar kpn. Hoe kan ik dit doen?

Hallo @Kim2891  Je kan hiervoor gratis bellen met KPN klantenservice via 0800-0402.


Ik heb alleen voorlopig geen mogelijk om te bellen. Kan het online?


Nee, online gaat dat niet. Dat kan alleen voor de vaste telefoon via MijnKPN.

Mogelijk kan een KPN moderator het hier op het forum (nog) voor je doen, maar zeker weet ik dat niet. Laat je gegevens achter in jouw forum profiel, daar is het alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Maar wel geduld, een reactie kan een paar dagen duren. Vakantietijd 😁


Nee, online gaat dat niet. Dat kan alleen voor de vaste telefoon via MijnKPN.

Mogelijk kan een KPN moderator het hier op het forum (nog) voor je doen, maar zeker weet ik dat niet. Laat je gegevens achter in jouw forum profiel, daar is het alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Maar wel geduld, een reactie kan een paar dagen duren. Vakantietijd 😁

Wij kunnen dat ook!

@Kim2891 Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.


@Denise_ gedaan

 


Ik zie 2 telefoonnummers in jouw profiel. Om welke gaat het?

En zou je nog de laatste 3 cijfers van jouw IBAN onder ‘persoonlijke opmerkingen’ willen plaatsen?


@Denise_ het gaat om beide nummers


Ik voor beide nummers bellen naar 0909 en 0906 nummers geblokkeerd.