Skip to main content

Goedemorgen,

 

Graag zou ik een overzicht van al mijn oude facturen van Hi en KPN opvragen. 

Ik hoor graag of jullie hier nog meer informatie voor nodig hebben! Alvast bedankt,

 

Mvg Ryanne Bakker-Heinsius

Al mijn oude facturen? 1 jaar, 10 jaren?? Ik denk dat je even moet bellen, 1 tot 2 jaar zou moeten lukken.


Hallo @Ryanne Bakker-Heinsius 

Via de overzicht pagina van MijnKPN kan je tot 12 maanden terug gaan.

Dat gaat via Producten → Mobiel → Bekijk alle facturen

Maar via de MijnKPN app voor Android & iOS (telefoon en tablet) kom je tot 20 maanden terug.

Verder kan een moderator voor je bekijken hoe ver terug ze nog beschikbaar zijn. Zet daarvoor alvast je persoonlijke gegevens (privé) in je forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN en jezelf. Plaats ter verificatie de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnr. in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Tot slot kan je ook bellen met KPN klantenservice via 0800-0402 (gratis nummer).
Open ma - vr 08.00 tot 20.00 uur, za 08.00 tot 17.00 uur, zon- en feestdagen gesloten


Beste @RBxx  bedankt voor je antwoord! Ik bedenk me nu dat het waarschijnlijk niet gaat om facturen maar om oude opdrachtbevestigingen / contract overeenkomsten. Heb jij enig idee hoe ik daar aan kan komen? 😊


Hallo @Ryanne Bakker-Heinsius 

Aha, dat is een ander verhaal.
Hiervoor zal je jouw dossier moeten opvragen. Dat gaat schriftelijk (per brief).

Het werkt als volgt

Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek dient je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
    • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
    • LET OP: Laat de klant voor het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.