Skip to main content

Beste KPN moderator.

Ook ik wil graag dat de sms notificatie nieuwe maand wordt uitgezet.

Kunnen jullie dat voor mij regelen.

Alvast bedankt.

Groet,

Jose

Hoi @Jose71, welkom op ons forum!
Dit is gelukkig uit te zetten! Helaas kan ik dat via het forum niet voor je regelen.
Ik moet je vragen hierover met ons te bellen op 0800-0402 of met ons te chatten via www.kpn.com/service (mobiel > ik heb een andere vraag en wil graag contact > chat)


De knop “chat” is er wel, maar werkt niet.


Hoi @Thegess, de chat kan je hier momenteel niet mee helpen inderdaad. Je kunt hiervoor het beste even met ons bellen!


Dan moet ik blijkbaar lang in de wachtrij gaan staan. Daar heb ik helemaal geen zin in.

Als jullie echt service willen verlenen dan zorg dat ik een e-mail kan sturen of een chat, dan kan iemand het op zijn gemakje een keer in orde maken. Dat mag best weken duren, want de volgende sms komt nog lang niet.
Of Thomas van dit forum doet het een keer. Ik zie zeer veel meldingen waarin staat dat dat eerder ook gebeurde.
Dat is toch allemaal veel makkelijker dan via de telefoon?


Dat zou inderdaad makkelijker zijn @Thegess maar helaas kan ik je hier niet meer mee helpen. Alleen de contractant dit doen, telefonisch of in de winkel. 


Een paar dagen geleden had ik ook al gevraagd in een ander draadje om deze sms-berichten uit te zetten, maar daar kreeg ik aanvankelijk geen antwoord. Vandaag echter wel en als volgt:

“Ja hoor, dat is bij deze geregeld”.

Zie hier:

Aan andere lezers: zorg dus dat je het vraagt in een draad waar Shyrin actief is.
En niet Thomas, want die weet niet hoe het moet (of wil het niet doen).


Aan andere lezers: zorg dus dat je het vraagt in een draad waar Shyrin actief is.
En niet Thomas, want die weet niet hoe het moet (of wil het niet doen).

Nee, hoor zeer zeker niet. Ik heb uitzonderingen gemaakt en daar komt per direct een einde aan: dat is wel zo duidelijk voor iedereen.

Zoals @Thomas netjes en terecht heeft aangegeven: voor het uitschakelen van deze notificaties mag de contractant telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.


Bizar dat je dat niet online kan regelen.

Gemiddelde wachttijd aan de telefoon is inmiddels niet echt kort geworden!! Behalve als je wilt bestellen natuurlijk.

Nog erger vind ik het dat deze melding op een zondagmorgen om 08:01 binnenkomt.

Lekker om zo wakker te worden gemaakt :-(