Skip to main content

Dag,

De sms notificatie bij het begin van de nieuwe maand wil ik niet meer ontvangen. De code bij 1266 werkt niet, wilt u dit voor me uitzetten.

Alvast bedankt!

Hoi @KielP, welkom bij ons op het forum. Ik kan hier voor je naar kijken! Je hebt al een aantal gegevens op je forumprofiel ingevuld zo te zien, zou je daar de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan toe kunnen voegen voor de zekerheid? Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.


Hoi @KielP, welkom bij ons op het forum. Ik kan hier voor je naar kijken! Je hebt al een aantal gegevens op je forumprofiel ingevuld zo te zien, zou je daar de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan toe kunnen voegen voor de zekerheid? Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.

Laatste drie cijfers Iban toegevoegd 


Hoi @KielP, welkom bij ons op het forum. Ik kan hier voor je naar kijken! Je hebt al een aantal gegevens op je forumprofiel ingevuld zo te zien, zou je daar de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan toe kunnen voegen voor de zekerheid? Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.

Laatste drie cijfers Iban toegevoegd 

Merci @KielP, ik heb de melding daarmee voor je uitgezet. Zodra je volgende periode begint zal je daar geen nieuwe notificatie sms over krijgen! 🙂


Hallo Jasper, bedankt voor het uitzetten van de melding!😀


Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂