Skip to main content
Beantwoord

ik wil graag een activeringscode via de mail ontvangen zodat ik mijn nieuwe simkaart kan gebruiken

• April 14, 2022
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik wil graag een activeringscode via mijn mail ontvangen. Dit zou al gedaan zijn maar ik heb niets binnen. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Peter Verhaegh. Welkom op het KPN Forum! Heb je een nieuw abonnement afgesloten of gaat het om een vervangende simkaart? Op de pagina ‘Simkaart activeren’ lees je hoe je jouw simkaart kan activeren. 

We hebben niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag inmiddels is beantwoord. Als je toch nog hulp kan gebruiken, dan horen we het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 15, 2022

Hallo @Peter Verhaegh ,

Kijk eens in jouw spam-map.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Peter Verhaegh. Welkom op het KPN Forum! Heb je een nieuw abonnement afgesloten of gaat het om een vervangende simkaart? Op de pagina ‘Simkaart activeren’ lees je hoe je jouw simkaart kan activeren. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2022

Hoi @Peter Verhaegh. Welkom op het KPN Forum! Heb je een nieuw abonnement afgesloten of gaat het om een vervangende simkaart? Op de pagina ‘Simkaart activeren’ lees je hoe je jouw simkaart kan activeren. 

We hebben niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag inmiddels is beantwoord. Als je toch nog hulp kan gebruiken, dan horen we het graag!