Skip to main content

Goede morgen,

Heb ik vaandag Factuur voor 17/8/2020 ontvangen te betaal 47.20 dit maand

daarom heb ik jullie kantoor gebeld dat ik kan niet een keer de heel bedrag

betaal maar kan twee keer betaal of betaal regelen voor mij doen, 2 of 3 keer.

 

Alvast bedankt.

K.Fatoki.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @k.fatoki. Op het moment dat je de factuur niet kan voldoen, zijn er een paar mogelijkheden. Je kan de betaling (eenmalig) uitstellen, via onze website. Als je een regeling wilt treffen, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Mijn collega kunnen dan uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?


Hoi @k.fatoki. Op het moment dat je de factuur niet kan voldoen, zijn er een paar mogelijkheden. Je kan de betaling (eenmalig) uitstellen, via onze website. Als je een regeling wilt treffen, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Mijn collega kunnen dan uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Goede middag,

Heb ik vorige week gemail aan kpn,dat ik kan alleen volgende maand in september 24,

wil alles een keer betaal de factuur van 17/08/2020,voor 47.20 euro,omdat heb ik met iemand 

gesproken om Telephone dat is niet mogelijk om te in termijn betaal maar ik kan pass 

24/9/2020 dat kan automatic van mijn rekening af.

 

Alvast bedankt.

K.fatoki/

 

 

 

 


Als mijn collega van de klantenservice het heeft uitgezocht voor jou en heeft aangegeven dat het niet mogelijk is om in termijnen te betalen, dan is dat helaas niet mogelijk. Als je toch besluit om pas een maand later te betalen, dan zal het nummer tijdelijk worden geblokkeerd en pas worden gedeblokkeerd nadat je het openstaande bedrag handmatig hebt overgemaakt. Ik heb niet de mogelijkheid om het openstaande bedrag voor jou uit te stellen.