Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag factuur specificatie maar deze zit niet bij de factuur die ik ontvang. Hoe kan ik dit “aanzetten” ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @CPPI,

Je factuur bestaat standaard uit meerdere pagina's waarop een volledige specificatie van je verbruik zichtbaar hoort te zijn. In je MijnKPN account, kan je al je facturen tot 18 maanden terug inzien en downloaden. Een verbruiksspecificatie is er echter alleen voor facturen die minder dan 6 maanden oud zijn, bij oudere facturen tonen we geen specificatie meer, dit heeft te maken met privacywetgeving. 

 


Hi @CPPI,

Je factuur bestaat standaard uit meerdere pagina's waarop een volledige specificatie van je verbruik zichtbaar hoort te zijn. In je MijnKPN account, kan je al je facturen tot 18 maanden terug inzien en downloaden. Een verbruiksspecificatie is er echter alleen voor facturen die minder dan 6 maanden oud zijn, bij oudere facturen tonen we geen specificatie meer, dit heeft te maken met privacywetgeving. 

 

 

Kan het zijn dat dit in mijnKPN zakelijk niet het geval is.. Want ik zie alleen maar een samenvatting van 2 pagina's


Hoi @CPPI 

Dan kun je beter je vraag stellen op het  zakelijk forum.
Dit is n.l. het consumentenforum.


Ah .. dat klinkt logisch. Wist ik niet. Ga ik doen. Bedankt..

 


Hi @CPPI,

Je factuur bestaat standaard uit meerdere pagina's waarop een volledige specificatie van je verbruik zichtbaar hoort te zijn. In je MijnKPN account, kan je al je facturen tot 18 maanden terug inzien en downloaden. Een verbruiksspecificatie is er echter alleen voor facturen die minder dan 6 maanden oud zijn, bij oudere facturen tonen we geen specificatie meer, dit heeft te maken met privacywetgeving. 

 

 

Kan het zijn dat dit in mijnKPN zakelijk niet het geval is.. Want ik zie alleen maar een samenvatting van 2 pagina's

 

Ik kan me goed voorstellen dat de gegevens er daar niet standaard opstaan in verband met privacy, omdat de gebruiker van het betreffende nummer wellicht niet de enige is die de factuur onder ogen krijgt. Bij het zakelijke forum kunnen ze je hier vast meer over vertellen :slight_smile: