Skip to main content

Ik zou graag een nieuwen tab van lenevo  thuis gestuurd krijgen mijn ouden tab is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen de winkel op het Gelderland plein help mij niet maat ik zit wel met een interernet kaartje en vind het niet zo makkelijk om hem in mijn ifon te plaatsen ik betaal zelf de kosten voor de aanschaf dank u **********@kpnplanet.nl

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy.

Ik zou graag een nieuwen tab van lenevo  thuis gestuurd krijgen mijn ouden tab is letterlijk en figuurlijk in het water gevallen de winkel op het Gelderland plein help mij niet maat ik zit wel met een interernet kaartje en vind het niet zo makkelijk om hem in mijn ifon te plaatsen ik betaal zelf de kosten voor de aanschaf dank u ***********@kpnplanet.nl

Haal je gegevens weg die nu openbaar op een forum staan. U kunt u emailadres kwijt in het profiel zodat medewerkers achter de schermen met u mee kunnen kijken. 


Hoi @klaasdewit, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat jouw tablet in het water is gevallen en deze dus kapot is? Wellicht kun je nog wat met jouw inboedelverzekering regelen. 

In ieder geval kan ik je geen nieuwe tablet sturen. Kijk eens bij een elektronicazaak of online.