Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag een regeling treffen voor mijn openstaande facturen, vanuit het buitenland

• February 19, 2025
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Ik ben op buitenlandse stage in Afrika en heb 2 facturen openstaan ik zou hiervoor graag een regeling willen treffen. Ik kan alleen niet in mijn e-mailĀ 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@SoumaoroĀ 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je graag een betaalregeling wilt afspreken voor je twee openstaande facturen, dit kun je zelf via de volgende link:Ā Uitstel van betaling of betaalregeling

Alleen dien je dan wel te beschikken over een betaalcode, die je per mail en sms is toegestuurd.
Heb je die niet ontvangen, of kun je niet in je mailbox dan is bellen nog de enige optie om een regeling te kunnen treffen.

Bel hiervoor met de telefonisch klantenservice, en vraag dan naar de afdeling Collections.
Met de afdeling Collections kun je dan een betaalregeling afspreken.

Telefoonnummers:

• Via een vaste telefoonlijn: 0031-612001200
  • Via een mobiele telefoon: +31-612001200

Let op! in beide gevallen zullen er gesprekskosten in rekening gebracht worden.

Ā 

Openingstijden (Nederlandse Tijd):

• Maandag tot en Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Ā 

Via de community van KPN, kun je geen betaalregeling afspreken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@SoumaoroĀ 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je graag een betaalregeling wilt afspreken voor je twee openstaande facturen, dit kun je zelf via de volgende link:Ā Uitstel van betaling of betaalregeling

Alleen dien je dan wel te beschikken over een betaalcode, die je per mail en sms is toegestuurd.
Heb je die niet ontvangen, of kun je niet in je mailbox dan is bellen nog de enige optie om een regeling te kunnen treffen.

Bel hiervoor met de telefonisch klantenservice, en vraag dan naar de afdeling Collections.
Met de afdeling Collections kun je dan een betaalregeling afspreken.

Telefoonnummers:

• Via een vaste telefoonlijn: 0031-612001200
  • Via een mobiele telefoon: +31-612001200

Let op! in beide gevallen zullen er gesprekskosten in rekening gebracht worden.

Ā 

Openingstijden (Nederlandse Tijd):

• Maandag tot en Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Ā 

Via de community van KPN, kun je geen betaalregeling afspreken!