Skip to main content

beste kpn

Ik zou graag mijn voicemailbox willen uitbreiden. 20 voicemailberichten in de inbox is te weinig, dus zou ik dit willen vergroten. Is dit mogelijk? 

 

Vriendelijke groet

Juliette

Hallo @Juliette90 ,

Je kunt tot 40 berichten bewaren. Als de voicemail voor 90% gevuld is, ontvang je een bericht dat je mailbox bijna vol is. Je kunt het aantal niet vergroten.  

bron : 

 


hoi @Noordzee , ik kan maar 20 berichten in mijn voicemailbox bewaren.. dan krijg ik bericht dat deze volledig vol is


Gebruik je een app of bel je naar je voicemail?


hoi @Jeroen Ruiter 

ik luister mijn berichten via de telefoon app van mijn iPhone.

is er eventueel nog een aparte app voor?


Voor Android is er een aparte app van KPN. Ik google even of er bij Visual Voicemail op de iPhone beperkingen zijn.


You can save up to 20 voicemails. Each message can be up to three minutes long. Once your voicemail is full, callers won't be able to leave a voicemail.


hoi @Noordzee , ik kan maar 20 berichten in mijn voicemailbox bewaren.. dan krijg ik bericht dat deze volledig vol is

Bij vast bellen is het maximum inderdaad wel 20 berichten: 

 

Maar goed; Jij hebt een iPhone en daar staat maximaal 40 in de instructie.

 

bron : 

 

Maar hoe dan ook, 20 of 40 : Vol is vol. Je kunt niet oneindig voicemailberichten sparen.  


@Noordzee ,

Dat zou kunnen, maar ik hoop stiekem dat kpn eventueel een uitbreiding hiervoor heeft.. zodat ik wellicht ipv 20, 100 berichten zou kunnen opslaan ergens.


@Jeroen Ruiter 

bedankt voor het meezoeken! dit had ik inderdaad ook gevonden.. nu maar hopen dat kpn hier eventueel een uitbreiding voor heeft.. 


@Noordzee ,

Dat zou kunnen, maar ik hoop stiekem dat kpn eventueel een uitbreiding hiervoor heeft.. zodat ik wellicht ipv 20, 100 berichten zou kunnen opslaan ergens.

Graag gedaan, maar ik geef je niet veel kans dat het maximaal aantal voicemailberichten (20 danwel 40) binnenkort wordt verhoogd. 


@Noordzee  ik vrees het ook inderdaad.. dan zal ik toch opzoek moeten naar een andere oplossing. vind 20 toch wel echt weinig.

bedankt voor het reageren en meedenken


Gebruik voicemail naar email. Dan kun je ze op je laptop opslaan. Of de mails met audio bestanden bewaren. Echter data is altijd en overal begrensd. Een email box van kpn is 15 GB.


Gebruik voicemail naar email. 

Die optie is alleen beschikbaar bij vast bellen. Bij mobiel bellen (nog...) niet.


Bedankt voor jullie reacties, ik ga opzoek naar een andere oplossing


Gebruik voicemail naar email. 

Die optie is alleen beschikbaar bij vast bellen. Bij mobiel bellen (nog...) niet.

Oh, ik was (en ben) in de veronderstelling dat er 1 voicemailcentrale is voor beiden. Ik kan het zelf niet testen, want gebruik het niet. Niet op de vaste, want doorgeschakeld naar mobiel.

En niet op mobiel want opneemtijd dan te beperkt. En men kan daarop op diverse manieren wat achterlaten:

  1. Je ziet het nummer en dat je gebeld bent in de bellijst
  2. Men kan een sms sturen
  3. Men kan een Whatsapp tekst bericht sturen
  4. Men kan een Whatsapp spraak bericht sturen
  5. We hebben email