Skip to main content

Goedemiddag,

Ik zie dat KPN in mei geen automatische incasso heeft uitgevoerd. In april heb ik een incasso terug geboekt, maar ben vergeten deze weer te betalen. Heeft het hier mee te maken?

Als ik mijn telefoonnummer in KPN probeer te koppelen, wordt deze niet herkend. Dus kan ik deze laatste facturen niet betalen. 

Graag zou ik met iemand van KPN in contact komen om:

  • Mijn factuur voor KPN Mobiel April alsnog te betalen
  • Mijn factuur voor KPN Mobiel Mei te betalen
  • Mijn toestelkrediet af te lossen

 

Hallo @KlantnummerS.A.  , even met KPN bellen, 0800 0402 en, als ik het goed heb, even naar de afdeling ‘collections’ vragen, daar kun je alles mee regelen.

 


Beste @KlantnummerS.A., welkom! Ik heb je gebruikersnaam even aangepast, want vanwege privacyredenen is het niet handig om je klantnummer openbaar te hebben 🙂. Voor wat betreft je eigenlijke vraag: klopt het dat je nog niet gebeld hebt? Je kunt normaliter via MijnKPN alsnog de betalingen doen met iDeal. Lukt dat ook niet of wil je uitstel o.i.d., is het advies inderdaad om even te bellen. Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen?


Goedemiddag @Marcia_ ,

 

Door bovenstaand verhaal komt mijn hypotheekaanvraag nu niet rond omdat ik nu een A2 codering in BKR heb gehad, terwijl duidelijk mijn intentie is om zelf initiatief te nemen om mijn facturen te betalen. De achterstand heb ik 9 juni jl. voldaan.

U begrijpt dat ik hier zo snel mogelijk (per direct) vanaf wil, welke stappen kan ik het beste ondernemen?


Ai, dat is vervelend, @KlantnummerS.A.. Ik kan je echter alleen maar doorverwijzen naar de telefonische ingang (0800-0402). Daar kan met je gekeken worden of er nog iets openstaat of anderszins afgehandeld moet worden. En als dat allemaal klaar is, hoe het verder zit met de BKR registratie.Â