Skip to main content

Ik heb net vanaf 22 augustus het abonnement.  En nu moet ik 72 euro betalen.  Aansluit kosten snap ik. Maar mijn abonnement kosten zijn 36 euro. Hoe kom ik aan deze hoge rekening 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Graag uitleg over mijn abonnement kosten


Specificatie al bekeken? Ik vermoed dat de factuur over een langere periode dan 1 maand gaat.


Hoi @Judithhek 
Je betaald 1 maand vooruit dus je eerste factuur is altijd een van 2 maanden of 1 maand en een stuk(je) van deze maand.


En, hebben de aanwijzingen uit de Community je verder geholpen, @Judithhek: is de factuur nu duidelijk geworden?

Zo niet, bel of chat dan met onze klantenservice: zo kan er direct met je meegekeken worden en een uitleg gegeven worden. We zijn als volgt bereikbaar:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.