Skip to main content

Ik kan het pas afgesloten abo niet wijzigen. Ik wil het onderdeel onbeperkt bellen en sms’n omzetten in 150 bel/sms. Ik krijg de melding: U kunt uw abonnement niet wijzigen, omdat een wijziging naar ander product niet is toegestaan of omdat er een wijzigingsverzoek in behandeling is. Ik begrijp beide redenen niet? Hoe kan ik het toch wijzigen?

 

Admin: nummer verborgen i.v.m. privacy

Hallo @alphen23 Een abonnement kan 1x per maand gewijzigd worden. Dit kan vanaf het begin van de tweede maand. De wijziging gaat dan in bij het begin van de volgende factuurperiode.

p.s. Haal jouw telefoonnummer weg, dit is een openbaar forum, iedereen kan dit zien.
Klik op de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan “Bewerk”. Dit kan tot 1 uur na plaatsing.


Ok, ik wacht nog even.


Waarom naar slechts 150 minuten/sms ? Onbeperkt is maar 1 euro meer per maand en bel en sms je superrelaxed. Zonder extra kosten naar NL en E.U. nummers.

150 is maar 2,5 uur per maand, hè. Dat is helemaal niet veel. Bovendien is het qua sms per 160 tekens; een sms kan 800 tekens zijn maar dat is dan gelijk weer 5 eenheden van de 150. Ik bel helemaal niet veel maar kwam met mijn oude abo, voor hussel, altijd tekort.

Overigens sms-en we natuurlijk veel minder door Whatsapp.


Het betreft het abo van mijn vrouw. Ze gebruikt de telefoon nauwelijks!


Echter, als ze wel belt via de vaste telefoon…. heb je daarop Belonbeperkt? Dan is dat toch (veel) duurder dan onbeperkt bellen met de mobiele.

Mijn moeder (83) heeft daarom de vaste niet meer in gebruik maar alleen nog maar haar smartphone.


Onze vaste wordt nog alleen gebruikt om bereikbaar te zijn voor andren. Zelf gebruiken we die zelden. We zijn beiden 75+.