Skip to main content

Ik woon nu in america en had mijn nederlandse nummer nog ivbm somige dingen die ik nog moest regelen. mijn contract is nu afgelopen maar volgens mijn kpn loopt deze nog door des ondanks dat de eind datum zegt dat het op de 28ste van april 2020 klaar zou zijn. ivbm de corona kan ik niet naar de chat optie want de bot is niet van veel hulp. and ik kan niet naar nederlands nummer bellen.

Heb je je abonnement zelf opgezegd? Na de einddatum op je contract loopt je abonnement in principe gewoon door, maar is het wel maandelijks op te zeggen.


Hallo @Groenvinkje ,

Je kunt ook via de website jouw abonnement opzeggen. Hou rekening met een opzegtermijn van een maand. 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

 

 


Hoi @NemesisTiger, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hier hebt gevonden. De community staat voor je klaar om te helpen. 

Groenvinkje en Noordzee geven de juiste informatie al. Je abonnement loopt door voor onbepaalde tijd wanneer je contractperiode is verlopen. Mocht je het abonnement niet meer nodig hebben, en in jouw situatie is dat goed denkbaar, dan kun je het abonnement online bij ons opzeggen. Vul daarvoor het formulier volledig in, je zult dan binnenkort een bevestiging van ons per mail ontvangen :) 


Reageer