Skip to main content

Ik ga in “mijn KPN” naar \mijn account en klik op mijn @e-mailadres. Vervolgens komt het scherm \ E-mailadres aanpassen met huidig en nieuw e-mail adres. Ik voer 2 keer mijn nieuwe e-mailadres in klik op \wijziging aanvragen. Vervolgens komt er een scherm:

“We hebben u een e-mail gestuurd (binnen 10 minuten en let op spambox=ongewenste mail) Dit al ongeveer 20 keer gedaan, maar ik ontvang geen mail op mijn nieuw opgegeven adres en ook is dus mijn mailadres niet aangepast. Het nieuwe mailadres klopt en het oude komt binnenkort te vervallen. Hoe nu verder?

mvg Ger

Hoi @GBHBV, welkom hier. 

Het wijzigen van het e-mailadres gaat dus niet goed. Ik kan deze wijziging niet doorvoeren vanwege een extra verificatie. Ik wil je dan ook aanraden om even te bellen met 0800-0402 of te chatten om dit aan te laten passen. 


Hallo Bart_Z,

Dank voor je advies. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Ik leek goed geholpen. Echter kan de KPN mij niet bereiken op mijn hotmail e-mail adres. Ieder een wel, zelf de KPN medewerken via haar eigen mailadres maar niet de KPN. Na een paar pogingen werd mij verteld dat ik contact moest opnemen met de provider van het e-mail account. Toch vreemd omdat ik wel voor iedereen te bereiken ben op dit e-mail adres en niet voor de KPN. Ik kon dus niet in mijn account mijn e-mail adres wijzigen! Ondanks de moeite die de medewerker heeft verleend, ben ik dus niets opgeschoten. 

MvGBHBV


Het lijkt dus of wij geblokkeerd worden door hotmail. Wellicht dan een goed idee inderdaad om dit eens na te vragen bij Hotmail. Eens kijken wat zij kunnen achterhalen. Want lijkt dan wel echt specifiek om jouw adres te gaan.