Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn huidige abonnement verlengen, maar wanneer gaat dit dan in?

• July 19, 2022
  • 4 reacties
  • 466 keer bekeken

Ik wil mijn huidige abonnement verlengen met een nieuw toestel. Toestel is per 1 augustus leverbaar. Als ik deze nu bestel i.c.m. Het nieuwe abonnement, gaat het abonnement de volgende dag al in, klopt dit? 
of gaat het abonnement pas in na levering van de mobiel? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Pindah, welkom bij ons op het forum. Je kunt je abonnement vanaf 120 dagen voor de einddatum van het contract verlengen. Als je dat doet gaat het nieuwe abonnement in na dat contract. 

Als je al buiten de contractperiode bent, zoals jij aangeeft, dan gaat de verlenging vrijwel direct in inderdaad. Het toestel ontvang je dan wat later pas, of je wacht met het doen van de verlenging tot 1 augustus, zoals Jan voorstelde.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 19, 2022

Is uw huidige abonnement al afgelopen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2022

Absoluut, sinds 2021. Gebruik sindsdien een ‘oude mobiel’ maar ook die hebben het eeuwige leven niet. 

• July 19, 2022

Hallo @Pindah ik zou dan pas verlengen nà 1 augustus, dan wordt èn het toestel geleverd èn je nieuwe abo.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Pindah, welkom bij ons op het forum. Je kunt je abonnement vanaf 120 dagen voor de einddatum van het contract verlengen. Als je dat doet gaat het nieuwe abonnement in na dat contract. 

Als je al buiten de contractperiode bent, zoals jij aangeeft, dan gaat de verlenging vrijwel direct in inderdaad. Het toestel ontvang je dan wat later pas, of je wacht met het doen van de verlenging tot 1 augustus, zoals Jan voorstelde.