Skip to main content

ik wil mijn mobiel abonnement verlengen maar ben op zoek naar een telefoon waar ik niet hoef bij te leggen, maar ik kan helemaal geen prijzen vinden, wie kan mij hier mee helpen of is er een link waar het wel gezien kan worden zodat ik weet hoe of wat.

Hoi @michaelrutten1968 

Leuk dat je jouw KPN abonnement wilt verlengen met een nieuw toestel erbij.
Begrijp dat je voor het toestel niet wilt bijbetalen, en dat is bij sommige toestellen ook mogelijk.

Via deze link, kom je op de pagina van smartphones kopen & vergelijken met mobiel abonnement.

Kies daar het toestel die je voor ogen hebt, en klik vervolgens op “bekijk bij het pijltje in het blauwe bolletje” (rechts onder), dan zie je gelijk bij de opsomming van de tarieven (bovenaan) het “toestel(prijs) per maand”.
Onderaan deze lijst staat “eenmalig”, als je daar op klikt zie je wat je eventueel moet bijbetalen aan het gekozen toestel.
De opsomming van de tarieven, vindt je rechts in het scherm, nadat je op “bekijk bij het pijltje in het blauwe bolletje” hebt getikt.

Staat er achter “bijbetaling toestel” 0,- euro, dan hoef je dus niets bij te betalen voor het toestel.
Bijbetaling voor het toestel, hangt ook af van het gekozen abonnement, hoe duurder het abonnement, hoe minder je hoeft bij te betalen.

In de goede hoop je hiermee geholpen te hebben.
En veel plezier bij het zoeken naar een geschikt toestel!

 


Dan zal je voor modellen tot ca. € 249 moeten gaan. Niet hoger. Want dan is de maximale lening dus € 249 en dan krijg je ook nog net geen BKR registratie.

Tot € 299 kan ook, maar dan krijg je dus ook een BKR registratie.

Bij deze kan je nog een lening zonder bijbetaling krijgen MITS je het abonnement voor minimaal 2 jaar afsluit.

De afbetaling komt dan op maximaal zo'n € 12 per maand uit. Dit komt bovenop de kosten van het abonnement.

KPN verlengshop.

Bij kpn zijn in eerste instantie geen prijzen te zien op de site. Telefoon tot 250 euro kiezen: Ga bijvoorbeeld naar Bol en zet de prijs schuif op maximaal 250 euro. Kies merk/model en kijk of kpn die heeft.

Je kunt ook een kpn winkel binnengaan. Dat is denk ik makkelijker gezien je wens om in eerste instantie niks bij te hoeven betalen. Na de looptijd van de lening (2 jaar dus) heb je het toestel alsnog betaald, hè.

Mogelijke: Samsung Galaxy A23 of de A14


Hoi @michaelrutten1968 

Leuk dat je jouw KPN abonnement wilt verlengen met een nieuw toestel erbij.
Begrijp dat je voor het toestel niet wilt bijbetalen, en dat is bij sommige toestellen ook mogelijk.

Via deze link, kom je op de pagina van smartphones kopen & vergelijken met mobiel abonnement.

Kies daar het toestel die je voor ogen hebt, en klik vervolgens op “bekijk bij het pijltje in het blauwe bolletje” (rechts onder), dan zie je gelijk bij de opsomming van de tarieven (bovenaan) het “toestel(prijs) per maand”.
Onderaan deze lijst staat “eenmalig”, als je daar op klikt zie je wat je eventueel moet bijbetalen aan het gekozen toestel.
De opsomming van de tarieven, vindt je rechts in het scherm, nadat je op “bekijk bij het pijltje in het blauwe bolletje” hebt getikt.

Staat er achter “bijbetaling toestel” 0,- euro, dan hoef je dus niets bij te betalen voor het toestel.
Bijbetaling voor het toestel, hangt ook af van het gekozen abonnement, hoe duurder het abonnement, hoe minder je hoeft bij te betalen.

In de goede hoop je hiermee geholpen te hebben.
En veel plezier bij het zoeken naar een geschikt toestel!

 

Bovenstaande is de bestelflow voor een nieuw abonnement @michaelrutten1968. Als je wil verlengen is daar een iets andere pagina beter voor geschikt: Mobiel abonnement bij KPN verlengen Ook op de speciale verlengpagina kun je vervolgens rondklikken zonder een bestelling definitief te maken.