Skip to main content

Hallo wat ik jammer vindt ik had telfort is nu kpn met de oude rechten van telfort.

Ik wil mijn sim only verlengen met kpn onbeperkt bellen en interneten en 5g.

Als deal 32,50 euro wat ik jammer vindt als nieuwe klant het zelfde alleen 25 euro aansluitkosten. 2,50 euro korting.

Bij ziggo vodafone 5 euro korting en geen aansluiting kosten vreemd en tele2 nog goed koper.

Hier moeten jullie iets aan doen zo verlies je vaste klanten.

 

 

Mvg,

Marco Kersten

Jullie kunnen contact met mij opnemen via mail wat bij jullie bekend is.

Hallo @Marcokitt2000 ,

KPN gaat jou niet bellen of mailen. 

Je kunt zelf met KPN contact opnemen over het verlengingsaanbod via 0800-0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hi ​​​@Marcokitt2000! Naast de goede tips van @Noordzee zie ik wel ook wat informatie in je bericht dat niet klopt. Als verlengende klant hoef je nooit €25 aansluitkosten te betalen. Ook niet als je voorheen Telfort klant was. Zou het kunnen dat je op de pagina hebt gekozen voor een nieuw abonnement? We hebben een speciale pagina voor verlengen. Hier kom je door het invoeren van je mobiele nummer gelijk goed terecht. Daarnaast weet ik niet of je ook vaste diensten van KPN hebt. Als dit wel zo is heb je recht op extra korting. Op dit moment is de hoogte van die korting €7,50. We kunnen je verlenging eventueel in orde maken via het forum. Als je dit wilt zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en daarbij ook de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in te vullen in het veld bijzondere opmerkingen. Het is uiteraard sneller om te bellen of chatten. Zie hiervoor bovenstaande reactie. :relaxed: