Skip to main content

Hallo, al meerdere keren contact gehad met de klantenservice om meldingen over begin factuurmaand, onderhoud e.d. uit te zetten. Vandaag opnieuw 2 sms’jes over onderhoud. Afgelopen dinsdag kreeg ik die ook al 2 en vorige week natuurlijk óók weer opnieuw begin factuurmaand, terwijl mij al 3x is verzekerd dat het uitgezet is. Hoe stop ik die irritante sms’jes??

Dat kun je in MijnKPN zelf uitzetten.


Volgens degene van de klantenservice zijn zij de enigen die dat kunnen. Ook al staat het in de app uit, dan nóg krijg ik de meldingen. 


Dan morgen even gratis naar KPN bellen via 0800 0402.


Hi en welkom op ons forum @Mevrouw Zelf.

Ben je intussen verder gekomen met het uit laten zetten van de sms’jes? Zo niet, vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer? Dan kan ik even met je mee kijken indien nodig.


Het is nog steeds niet gelukt, maar ik ga wel weer bellen. Ik ga niet dat hele formulier invullen. Dank je. 


Het is nog steeds niet gelukt, maar ik ga wel weer bellen. Ik ga niet dat hele formulier invullen. Dank je. 

@Mevrouw Zelf Jammer dat 't nog niet gelukt is. Bellen is natuurlijk ook prima, mijn collega's daar helpen je dan verder.

Ik kan je via deze weg alleen helpen als je je gegevens in je profiel zet. Anders heb ik geen gegevens van je, en kan ik ze dus niet opzoeken om je hiermee te helpen.