Skip to main content
Beantwoord

Ik wil sms over start nieuwe maand niet meer ontvangen

• October 20, 2021
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Astrid Wi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedendag,

Zowel mijn vriend als ik zouden de sms dat nieuwe maandbundel is gestart niet meer willen ontvangen.

Vr.gr.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Astrid Wi, welkom op ons forum!
Deze sms berichten kunnen soms inderdaad nogal slechte timing hebben.

I̵k̵ ̵k̵a̵n̵ ̵d̵e̵z̵e̵ ̵v̵o̵o̵r̵ ̵j̵e̵ ̵u̵i̵t̵z̵e̵t̵t̵e̵n̵.̵

̵K̵u̵n̵ ̵j̵e̵ ̵j̵e̵ ̵g̵e̵g̵e̵v̵e̵n̵s̵(̵b̵e̵i̵d̵e̵ ̵0̵6̵-̵n̵u̵m̵m̵e̵r̵s̵ ̵e̵n̵ ̵l̵a̵a̵t̵s̵t̵e̵ ̵3̵ ̵c̵i̵j̵f̵e̵r̵s̵ ̵v̵a̵n̵ ̵d̵e̵ ̵i̵b̵a̵n̵)̵ ̵i̵n̵v̵u̵l̵l̵e̵n̵ ̵i̵n̵ ̵j̵e̵ ̵p̵r̵o̵f̵i̵e̵l̵ ̵e̵n̵ ̵e̵e̵n̵ ̵s̵e̵i̵n̵t̵j̵e̵ ̵g̵e̵v̵e̵n̵ ̵a̵l̵s̵ ̵d̵a̵t̵ ̵i̵s̵ ̵g̵e̵b̵e̵u̵r̵d̵?̵

Om deze verbruiksnotificaties aan/uit te zetten kun je met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

*admin: tekst aangepast

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2021

Hoi @Astrid Wi, welkom op ons forum!
Deze sms berichten kunnen soms inderdaad nogal slechte timing hebben.

I̵k̵ ̵k̵a̵n̵ ̵d̵e̵z̵e̵ ̵v̵o̵o̵r̵ ̵j̵e̵ ̵u̵i̵t̵z̵e̵t̵t̵e̵n̵.̵

̵K̵u̵n̵ ̵j̵e̵ ̵j̵e̵ ̵g̵e̵g̵e̵v̵e̵n̵s̵(̵b̵e̵i̵d̵e̵ ̵0̵6̵-̵n̵u̵m̵m̵e̵r̵s̵ ̵e̵n̵ ̵l̵a̵a̵t̵s̵t̵e̵ ̵3̵ ̵c̵i̵j̵f̵e̵r̵s̵ ̵v̵a̵n̵ ̵d̵e̵ ̵i̵b̵a̵n̵)̵ ̵i̵n̵v̵u̵l̵l̵e̵n̵ ̵i̵n̵ ̵j̵e̵ ̵p̵r̵o̵f̵i̵e̵l̵ ̵e̵n̵ ̵e̵e̵n̵ ̵s̵e̵i̵n̵t̵j̵e̵ ̵g̵e̵v̵e̵n̵ ̵a̵l̵s̵ ̵d̵a̵t̵ ̵i̵s̵ ̵g̵e̵b̵e̵u̵r̵d̵?̵

Om deze verbruiksnotificaties aan/uit te zetten kun je met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

*admin: tekst aangepast

Astrid Wi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2021

Hoi Thomas,

Ik heb het in het laatste vakje ingevoerd, hoop dat je dat kunt vinden?

Groetjes,

Astrid

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Yes, bedankt, ik heb het voor beide nummers uitgeschakeld!

Astrid Wi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2021

Dag Thomas, we ontvangen het bericht nog steeds…

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemiddag @Astrid Wi, ah dat is balen. 
​​​​​Ik heb net mijn eerdere bericht aangepast, helaas kunnen wij dit via het forum niet wijzigen. Je zult hiervoor toch even moeten bellen met 0800-0402 of met ons chatten via www.kpn.com/service mijn collega's daar kunnen hem alsnog voor je uit zetten. Ik heb hier wel even een aantekening van gemaakt in je dossier, zo hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

Sorry voor het ongemak!