Skip to main content

Hallo , ik wil mijn telefoon abonnement verlengen maar bij Jullie (KPN) komt steeds de melding dat ik financiële hulp heb/sta .

Ten eerste heel vreemd omdat ik totaal geen schulden heb , niks heb staan bij mijn BKR !! En al helemaal NOOIT onder bewind heb gestaan !! 
 Nu ben ik ondertussen al twee maanden aan het bellen en bij de kpn winkel geweest . Maar nog steeds kan ik NIKS !!  En ben er klaar mee , ik zou dan ook zo snel mogelijk geholpen willen worden en NIET van het kastje naar de muur gestuurd worden !! 
 

MVG. Brigitte 

*Admin: eigen topic aangemaakt voor de vraag

Hoi @Boemsa78, welkom.

Wat vervelend dat jij jouw abonnement niet kan verlengen. Ik zou graag voor je willen controleren of ik iets in jouw account kan zien war dit veroorzaakt Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer . Ik raad je aan om ook contact op te nemen met credit risk via 050 5518860. 


Heel vervelend, en is helaas wel vaker te lezen hier op het forum.

Credit risk is echt de enige die je in dit geval verder kan helpen. Die kunnen controleren waarom je deze melding te zien krijgt en zorgen dat dit verdwijnt.


Hoi @Boemsa78, welkom.

Wat vervelend dat jij jouw abonnement niet kan verlengen. Ik zou graag voor je willen controleren of ik iets in jouw account kan zien war dit veroorzaakt Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer . Ik raad je aan om ook contact op te nemen met credit risk via 050 5518860. 

Hoi Hanna, ik heb gisterenavond de postcode en huisnummer bij mn accountgegevens ingevuld, alvast bedankt dat je ernaar wil kijken. Als ik vanavond thuisben ga ik even naar het nummer voor credit risk bellen, ook daarvoor dank. Met jouw bericht op mijn vraag bennik in één keer al stukken verder dan met het bellen naar het reguliere klantenservicenummer én een bezoek aan de kpn winkel te Hilversum. Een update volgt. 

Groetjes! 

 


Hallo @Boemsa78

Ik heb op jouw profiel gekeken, en zie inderdaad een registratie voor financiële toezicht in staan. Dit kan ik helaas niet verwijderen, dat kan de afdeling Credit Risk met de juiste bewijzen wel. Succes! 


Hallo meedenkende mensen!

Uiteindelijk heb ik vorige week mn abonnement kunnen afsluiten. Wederom de klantenservice gebeld, en nu expliciet naar de afdeling credit risk gevraagd (eerdere keren steeds alleen het probleem uitgelegd, maar niet één medewerker die deze afdeling bij  aam heeft genoemd waardoor we van t kassie naar de muur bléven gaan). De meneer die we toen aan de lijn kregen kon zien wat voor, en hoeveel pogingen we al gedaan hadden en heeft de blokkade opgeheven. T enige watie kon zien is dat t al stamt uit 2016, maar wegens een nieuw computer(?)systeem kon ie niet zien  hoe 't ooit zo is gekomen. Das jammer, want ik was uiteraard wel heel benieuwd. Maar verder heeft deze man me helemaal super eindelijk uit de brand geholpen. Dus: dikke duim voor hem!


Hoi @Boemsa78

Fijn om te horen dat het uiteindelijk is goed gekomen! 


Zeker, en blij met mn nieuwe foon!

Thanxx voor t meedenken! 👍😃