Skip to main content
Beantwoord

Ik wil zonder telefoon contact met KPN

• April 6, 2026
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Mijn huidige telefoon is uitgevallen en laadt niet meer op. Om een nieuwe telefoon te bestellen, moet ik allerlei sms-verificaties ontvangen, maar dat kan niet want mijn telefoon werkt niet meer. De chatbot maakt mij hysterisch en er lijkt geen andere manier om contact op te nemen met KPN buiten bellen om, kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt,

Eva

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@12345Eva ,

Het slimste is om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel.

Om verder antwoord te geven op jouw vraag, dit zijn de contactmogelijkheden met KPN:

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een door jou op te geven (ander) nummer op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 6, 2026

Hallo ​@12345Eva ,

Het slimste is om een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel.

Om verder antwoord te geven op jouw vraag, dit zijn de contactmogelijkheden met KPN:

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een door jou op te geven (ander) nummer op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Â