Skip to main content

Ik wordt gebeld omdat deze persoon een gemiste oproep van mij zou hebben. Ik zou gebeld hebben op een tijd dat ik niet eens in de buurt van mijn telefoon was  

Hij wilde de laatste 3 cijfers van mijn nummer bevestigd hebben wat ik gedaan heb..

Moet ik me zorgen maken?

Nummer alsjeblieft verwijderen ivm het openbare forum. Deze meneer kan er ook niets aan doen.

https://www.kpn.com/beleef/blog/spoofing.htm

Hier kan je helaas weinig aan doen.


Sorry. Gedaan. Ook nog een fijne avond gewenst 


Ik zit nog even na te denken over de laatste drie nummers van u telefoonnummer. Als hij u belt, dan heeft hij u telefoonnummer al. Waar denkt u zelf dat het mis zou kunnen gaan?


Ik heb er een naar gevoel bij. Vond het erg vaag


Er is sprake van Spoofing. Criminelen doen alsof ze bellen met jouw nummer om zo mensen aan de lijn te krijgen en hun vertrouwen te winnen. Dit is helaas op dit moment een populaire manier onder criminelen om te trachten gegevens te achterhalen. 


Er is sprake van Spoofing. Criminelen doen alsof ze bellen met jouw nummer om zo mensen aan de lijn te krijgen en hun vertrouwen te winnen. Dit is helaas op dit moment een populaire manier onder criminelen om te trachten gegevens te achterhalen. 

Dank voor je reactie. Moet ik aktie ondernem?


Helaas is er aan spoofing niet veel te doen. Het zal vanzelf stoppen. Wat nog een uiterste optie is om van nummer te wisselen.