Skip to main content
Vraag

Ik word om de paar dagen gebeld - Is dit een nummer van KPN?

• March 26, 2026
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik wordt om de paar dagen gebeld door 088-7751101. Volgens mij een nummer van KPN. 

stop daar eens mee ik krijg muziek te horen. 
ik heb laatst al een klacht ingediend en voel er weinig voor om dat weer te doen. Overigens is het bellen begonnen nadat ik een klacht had ingedien. 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mackpn 

Welkom op de community van KPN.

Dit is inderdaad een telefoonnummer van KPN.
Waarschijnlijk probeert de afdeling Klachten van KPN,  jouw telefonisch te bereiken over de door jouw ingediende klacht, maar krijg je muziek te horen als je opneemt.
Dit is uiteraard vervelend.

Het beste kun je even contact opnemen met de klantenservice van KPN via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.
Een medewerker kan dan nagaan waarom je gebeld bent, en of dit direct te maken heeft met de door jouw ingediende klacht.

Via de community kan niet gezorgd worden, dat je niet meer wordt gebeld, vandaar dat ik je ook adviseer om zelf even contact op te nemen voor navraag.

• Auteur
  • Topper
  • March 26, 2026

De service van KPN wordt steeds beter. 
ik moet gaan bellen omdat KPN eerst mijn bestelling weggooid, mijn nieuwe woning in augustus pas gaat aansluiten(bevestigd door drie medewerkers) waarvan de laatste mij tot aan het onfatsoenlijke te woord staat.
Dien ik een klacht in en blijkt 12 uur later dat mijn huis binnen twee weken wordt aangesloten en vervolgens wordt ik om de paar dagen gebeld en krijg ik alleen muziek te horen.

geweldig